پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
یک روانشناس و مشاور درباره سن ازدواج و تبعات بالا رفتن آن توضیحاتی داد.

شعار سال: سیده مریم حسینی روانشناس و مشاور درباره سن ازدواج و تبعات بالا رفتن آن اظهار کرد:هر چقدر سن بالا برود حوزه تجربیات و دانش افراد نسبت به پیرامون افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین در بسیاری از مسائل حساس‌تر و دقیق می‌شوند.

اوتصریح کرد:افرادی که در سن بالا تصمیم به ازدواج می گیرند سختر می‌توانند همسر آینده خود را انتخاب کنند، زیرا حوزه وسیعی از انتخاب‌ها مقابلش قرار می‌گیرد؛ همچنین افرادی که سن شان بالا می‌رود به دلیل آموخته‌های که فرا گرفته اند تعقل بر احساس شان غلبه می‌کند.

این روانشناس و مشاور با بیان اینکه افراد در سن بالا دقت شان برای انتخاب همسر بالا می‌رود، افزود:فرد در طول زندگی خود تجربه و آموخته‌های در مراودت‌ها و رفت و آمد‌های خود داشته پس سعی می‌کند، با حساسیت بیشتر و دقت بالایی همسر آینده خود را انتخاب کند.

حسینی ادامه داد:افراد در زمان گذشته آزادی کمتری در خانه و خانواده داشته اند، و حوزه آزادی آن‌ها درون خانه و خانواده بود؛ اما امروزه کاملا متفاوت از گذشته است، و آزادی بین جوانان بسیار زیاد شد؛ تا جایی که با مقوله ازدواج سفید مواجه شدیم.

او در پایان افزود:افراد به دلیل آزادی‌ها که در خانه و خانواده دارند تن به ازدواج نمی‌دهند و یا آن را به تاخیر می‌اندازند؛ که این کار باعث مشکلاتی برایافراد و خانواده شان می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 11 فروردین 99، کد مطلب: 7291044: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین