پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
سرکنسول کشورمان در استانبول با اشاره به کمک ارسالی از ترکیه به ایران در روز پنجشنبه، ابراز امیدواری کرد که این کمک ها طی هفته های آینده نیز ادامه یابد.

شعارسال: سرکنسول کشورمان در استانبول با اشاره به کمک ارسالی از ترکیه به ایران در روز پنجشنبه، ابراز امیدواری کرد که این کمک ها طی هفته های آینده نیز ادامه یابد.
 
 روز گذشته سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اعلام کرد که بخشی از هدایای ایرانیان مقیم ترکیه، دیپلماتهای کشورمان و اقلام وزارت بهداشت این کشور بعد از ظهر پنجشنبه به کشور منتقل شده است.
 
در این اطلاعیه آمده است: اقلام اهدایی از سوی وزارت بهداشت ترکیه شامل امکانات بهداشتی و درمانی از طریق فرودگاه استانبول به کشور انتقال یافت.
 
تعداد بازدید : 11
در همین خصوص جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول طی مصاحبه ای تصویری با خبرنگار گروه بین الملل تسنیم با اشاره به کمکهایی که روز گذشته به ایران ارسال شده عنوان کرد: این کمکها شامل هدایای ایرانیان مقیم در ترکیه، برخی دیپلماتهای کشورمان و بخشی از هدایای وزارت بهداشت ترکیه است که توسط یک فروند هواپیمای ایرباس خط هوایی ایرانی به کشور ارسال شده است. امیدواریم بتوانیم با همکاری صمیمانه دولت ترکیه این روند را طی هفته آتی و روزهای آینده ادامه دهیم و اجناس جمع آوری شده را طی پروازهای آتی به ایران ارسال کنیم.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم    ،تاریخ انتشار:  8  فروردین    1399،کدخبر:  2231273،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین