پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از رشد ۷.۴ درصدی بخش کشاورزی در سال ۹۸ خبر داد. محمدرضا طلایی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: سازمان جنگل‌ها از بخش های شاخص وزارت جهاد کشاورزی است و اقدامات و فعالیت‌های آن در بخش های حاکمیتی و خدمات رسانی حائز اهمیت است.وی با اشاره به اینکه مدیران سازمان جنگل‌ها غالبا جزو بهترین مدیران وزارت جهاد کشاورزی از نظر علمی، کارشناسی و توانمندی بوده‌اند، گفت: سازمان جنگل‌ها، نیروی کارشناسی ارزشمندی دارد و کارهای شاخصی را انجام می‌دهد اما به خاطر نقش پر رنگ وظایف حاکمیتی، کارهای کارشناسی که در زمینه‌های جنگل و مرتع انجام می شود، تحت‌الشعاع مسائل حاکمیتی قرار می‌گیرد.

شعار سال: محمدرضا طلایی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: سازمان جنگل‌ها از بخش های شاخص وزارت جهاد کشاورزی است و اقدامات و فعالیت‌های آن در بخش های حاکمیتی و خدمات رسانی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه مدیران سازمان جنگل‌ها غالبا جزو بهترین مدیران وزارت جهاد کشاورزی از نظر علمی، کارشناسی و توانمندی بوده‌اند، گفت: سازمان جنگل‌ها، نیروی کارشناسی ارزشمندی دارد و کارهای شاخصی را انجام می‌دهد اما به خاطر نقش پر رنگ وظایف حاکمیتی، کارهای کارشناسی که در زمینه‌های جنگل و مرتع انجام می شود، تحت‌الشعاع مسائل حاکمیتی قرار می‌گیرد.

*** رشد اقتصادی کشور مرهون رشد مثبت بخش کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در ادامه بیان داشت:

اقدامات اجرایی مناسب و اختصاص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری، بیابان‌زدایی و مقابله با ریزگردها از جمله کارهای ارزشمند در این حوزه در سال‌های اخیر بوده است.

در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌ها، بخش کشاورزی با همت و همکاری مجموعه دولت، بخش خصوصی و بهره‌برداران موفق عمل کرده است به طوری که رشد اقتصادی کشور مرهون رشد مثبت بخش کشاورزی بوده است.

طلایی تصریح کرد: رشد سال گذشته بخش کشاورزی بیش از ۷.۴ درصد مثبت بوده و این، حاصل اقدامات مثبت و کارشناسی در همه حوزه‌های بخش کشاورزی است.

*** برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی با قدرت اجرا می‌شود

وی با بیان این که با مدیریت مهندس کشاورز برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی با قدرت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد:

به زودی فهرست مجموعه پروژه‌های قابل بهره‌برداری بخش کشاورزی در سال جاری ارائه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت:

در سال های اخیر با وجود تحریم‌ها، بخش کشاورزی موفق کرده به طوری که رشد سال گذشته بخش کشاورزی بیش از ۷.۴ درصد مثبت بوده است.

*** اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در حوزه نیروی انسانی

طلایی با اشاره به اقداماتی که در حوزه نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی در حال اجراست، اضافه کرد:

نظام‌نامه طرح نظام پیشنهادات اجرایی که طی آن کارشناس مرکز خدمات می‌تواند پیشنهاد خود را در زمینه سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی تا مرحله وزیر مطرح و در صورت تایید اجرایی و تقدیر شود، تکمیل شده و در مرحله ابلاغ قرار دارد.

وی با اشاره به تردد و مراجعات بالای ارباب رجوع خواستار تکمیل اجرای طرح دولت الکترونیک در سازمان جنگل‌ها شد گفت:

دولت الکترونیک یعنی آن که کار ارباب رجوع را بدون مراجعه انجام دهیم و این از ضروریات سازمان جنگل‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: خدماتی را که در حوزه وظایف زمین و منابع طبیعی انجام می‌دهیم باید با الکترونیکی کردن آن، شفاف سازی کنیم.

*** اجرای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشاورزی

وی با اشاره به این که برای اجرای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری از دو سال گذشته پیگیر بودیم، گفت:

با توجه رییس جمهوری و همکاری رییس سازمان برنامه و بودجه، این قانون در وزارت جهاد کشاورزی اجرا شد.

طلایی درباره «مسعود منصور» سرپرست جدید سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بیان داشت:

با توجه به اینکه ایشان در احترام به ارباب رجوع و بحث‌های منابع طبیعی صاحب نظر و ایده هستند می توانند با ترکیب مدیریتی جدید به پیشرفت سازمان جنگل‌ها کمک کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در پایان، اظهار داشت:

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر موضوعاتی همچون توسعه زراعت چوب، کشت گیاهان دارویی، رفع تداخلات اراضی، و تنفس جنگل‌ها در این بخش تاکید دارد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 10  فروردین    99، کد خبر:   165739، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین