پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
سایت پولیتیکو نوشت: دولت ترامپ به سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) فشار آورده تا هرچه سریعتر داروی Favipiravir با برند Avigan ساخت شرکت ژاپنی فوجی فیلم را برای مصرف در آمریکا تائید کند این در حالیست که FDA درباره خطرات مصرف این دارو نگران است و می‌گوید شواهد کمی درباره اثربخشی این دارو برای درمان COVID-19 وجود دارد.
شعارسال: سایت پولیتیکو نوشت: دولت ترامپ به سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) فشار آورده تا هرچه سریعتر داروی Favipiravir با برند Avigan ساخت شرکت ژاپنی فوجی فیلم را برای مصرف در آمریکا تائید کند این در حالیست که FDA درباره خطرات مصرف این دارو نگران است و می‌گوید شواهد کمی درباره اثربخشی این دارو برای درمان COVID-19 وجود دارد.
 
نکته جالب آنکه بطور همزمان در ایران نیز بر سر مصرف این دارو بین برخی از پزشکان و وزارت بهداشت اختلاف‌نظر شدیدی به وجود آمده است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی   فانا ،تاریخ انتشار:  15 فروردین    1399،کدخبر :  27277،  www.phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین