پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
بعد از مصاحبه پیرمرد رودسری در خصوص مشکلات اقتصادی در شرایط اعمال قرنطینه و محدودیت کسب و کار، از رئیس جمهور تقاضای بررسی وضعیت و در صورت امکان، مساعدت به ایشان را دادیم. خیلی ها در این خصوص حرف زدند، از جمله آقای جهانگیری،معاون اول رئیس جمهور. اما در عمل دوست داریم بدانیم که چه کسانی به این فرد کمک کردند، دولت محترم یا شهروندان!!!

شعار سال : بعد از انتشار خبر استمداد طلبی پیرمرد رودسری از مردم و دولت در شرایط قرنطینه و بحران اشتغال و سختی کسب درآمد، متاسفانه برخی از رسانه ها اقدام به افشای زیر و بم این شهروند نموده و قصد کم رنگ کردن و به حاشیه رانی اصل داستان و هشدار به افراد دارای شرایط همانند را داشتند. گروهی از مدیران دولتی همانند آقای جهانگیری هم اقدام به ابراز تاسف و وعده ان شاالله و ماشاالله نمودند. جالب اینجاست که این شهروندان بودند که آستین همت بالا زده و حدود 500 میلیون تومان برای این فرد ، جمع کردند. دوست داریم ، سازمان های دولتی هم عملکرد خودشان در این خصوص را برای شهروندان بازگو کنند. بسم الله ، آماده انتشار هستیم.

تعداد بازدید : 25

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین