پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
رئیس فدراسیون جودو گفت: تعویق یکساله المپیک به سود جودو شد چراکه در این مدت زمانی کافی برای احقاق حق جودو ایران داریم تا بتوانیم به امید خدا در سال جدید در میادین بین‌المللی هم نماینده داشته باشیم. آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، درباره به تعویق افتادن دادگاه برای حل مشکل تعلیق جودو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در جودو رخ داد و سپس باعث تعلیق این رشته شد با همکاری کمیته ملی‌المپیک و وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای را تشکیل داده و وکلایی را هم انتخاب کردیم تا به دادگاه بین‌المللی در این خصوص طرح شکایت کنیم.

شعار سال: آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، درباره به تعویق افتادن دادگاه برای حل مشکل تعلیق جودو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در جودو رخ داد و سپس باعث تعلیق این رشته شد با همکاری کمیته ملی‌المپیک و وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای را تشکیل داده و وکلایی را هم انتخاب کردیم تا به دادگاه بین‌المللی در این خصوص طرح شکایت کنیم. خوشبختانه تا این لحظه همه چیز خوب پیش رفت هم وکلای ما به خوبی دفاع کردند و هم دادگاه بین‌المللی تا به اینجا منصفانه رفتار کرد.

وی افزود: بر این اساس قرار بود ۲۰ فروردین دادگاه تشکیل شود. حتی ما هیات اعزامی را هم مشخص کرده بودیم. در کنار این طرف مقابل هم ۱۵ شاهد را جمع‌آوری کرده است که متاسفانه سه شخص آن ایرانی است. اما با این شرایط موجود که تقریبا کل جهان درگیر آن است دو طرف موافقت کردیم که تشکیل دادگاه را به زمان دیگری موکول کنیم. قطعا پس از پشت سر گذاشتن کرونا دوباره در تاریخ دیگر ادامه کار را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جودو در پایان با اشاره به تعویق یکساله المپیک گفت: تعویق یکساله المپیک به سود جودو شد چرا که در این مدت زمانی کافی برای احقاق حق جودو ایران داریم تا بتوانیم به امید خدا در سال جدید در میادین بین‌المللی هم نماینده داشته باشیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 19  فروردین    99، کد خبر:   985067، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
تعویق یک سال المپیک برای ورزش ایران بهترین اتفاق ممکن بود فقط جودو از این موضوع خوشحال نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین