پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۹۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
در حالی که شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده، مساله قرنطینه به امری رایج در تمام نقاط جهان تبدیل شده است.

شعار سال: در حالی که شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسیده، مساله قرنطینه به امری رایج در تمام نقاط جهان تبدیل شده است.

بر اساس گزارشی که روزنامه انگلیسی تلگراف منتشر کرده، در سایه نگرانی‌های شدید شیوع بیماری کووید-۱۹ میلیاردرهای جهان روش‌های خاص خود را برای قرنطینه شدن در پیش گرفته‌اند.

به گفته مدیر اجرایی یکی از شرکت‌های اجاره قایق‌های تفریحی، در حال حاضر یک قایق تفریحی که در منطقه‌ای خوش آب و هوا و زیبا به دور از مناطق مسکونی لنگر انداخته باشد، می‌تواند یک قرنطینه ایده‌آل محسوب شود.

این مدیر می‌گوید: اکنون به سفرهای دریایی به مناطقی همچون آلاسکا و جزایر جنوب اقیانوس آرام توجه ویژه‌ای می‌شود.

او توضیح می‌دهد: یک خانواده برای ۹ هفته یکی از قایق‌ها را اجاره کرده، در حالی که این قایق‌ها برای مدت‌های طولانی‌تری هم اجاره می‌شوند.

پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارند که خانواده‌های متمول هفته‌ای ۱۰۰ هزار پوند بابت اجاره این قایق‌ها و تکنیسین‌های حاضر در آن می‌پردازند؛ حال اگر قایق‌ها بزرگ‌تر باشند، احتمال رسیدن این هزینه به بیش از ۵۰۰ هزار پوند هم وجود دارد.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرهای فوری،تاریخ انتشار:20فروردین1399،کد خبر:80231،www.khabar-fouri.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین