پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
از زمان کناره‌گیری محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، مهرداد هاشمی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه که مدت‌ها در سایه حرکت می‌کرد این روزها بیشتر از گذشته خود را در فضای رسانه‌ای قرار داده و به نظر می‌رسد که او هم نیم‌نگاهی به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس دارد.

شعار سال:حضور مهرداد هاشمی در هیات مدیره پرسپولیس در دو مقطع در گذشته با حاشیه‌هایی همراه بود.

از زمان کناره‌گیری محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با سرپرستی مهدی رسول‌پناه که همزمان رئیس هیات مدیره این باشگاه هم هست اداره می‌شود و اعلام شده به زودی مدیرعامل باشگاه معرفی خواهد شد.

این در حالی است که مهرداد هاشمی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه که مدت‌ها در سایه حرکت می‌کرد این روزها بیشتر از گذشته خود را در فضای رسانه‌ای قرار داده و به نظر می‌رسد که او هم نیم‌نگاهی به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس دارد.

حضور هاشمی در هیات مدیره پرسپولیس در دو مقطع در گذشته با حاشیه‌هایی همراه بود؛ یک بار در زمان مدیر عاملی ایرج عرب حدود دو ماه در جلسات حاضر نشد و مورد دیگر در زمان مدیرعاملی انصاری‌فرد بود که هاشمی در ۶ جلسه هیات مدیره به نشانه قهر حاضر نشد که این مسئله بازتاب زیادی داشت.

این حواشی باعث شد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به دنبال کنار گذاشتن هاشمی باشد اما با توصیه برخی از مسئولان دولتی از جمله دو وزیر اقتصاد و صمت روبرو شد و هاشمی به همین دلیل در پرسپولیس ماند.

گفته می شود هاشمی نیز که برای مدیرعاملی بی میل نیست همانند سایر مدیران قبلی و فعلی پرسپولیس مدعی شده که می تواند مبالغ قابل توجهی به باشگاه تزریق کند این در حالی است که به عنوان یک مدیر دولتی قول تامین منابع مالی داده و به نظر می‌رسد او هم برای تامین منابع مالی راهی را خواهد رفت که پیش از این انصاری‌فرد و رسول‌پناه رفتند و باید برای تامین هزینه‌های باشگاه به فکر قرض کردن باشد!

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان،تاریخ انتشار:22فروردین1399،کد خبر: 39315،farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
عجب ورزشی داریم که سیاسیون هر جور دلشون بخواد در فرآیند تصمیم گیری های ورزش ورود میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین