پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
طی چند روز اخیر اگر کسی سری به باشگاه پرسپولیس زده باشد متوجه این موضوع می‌شود که پرسپولیس تا حدی به‌صورت دوقطبی اداره می‌شود و موضوع سرد شدن رابطه رسول‌پناه با هاشمی به کارمندان باشگاه هم سرایت کرده است.
شعارسال: طی چند روز اخیر اگر کسی سری به باشگاه پرسپولیس زده باشد متوجه این موضوع می‌شود که پرسپولیس تا حدی به‌صورت دوقطبی اداره می‌شود و موضوع سرد شدن رابطه رسول‌پناه با هاشمی به کارمندان باشگاه هم سرایت کرده است.
 
 اوضاع در باشگاه پرسپولیس همچنان به عجیب‌ترین حالت ممکن درحال سپری شدن است و جالب اینکه هیچ مقام مسئولی در این شرایط حاضر نیست به امور باشگاه ورود کرده و خودش را درگیر اتفاقات این روزهای سرزمین سرخ کند. با اینکه هر روز گمانه‌زنی‌ها درخصوص نفرات جدید مدنظر وزیر ورزش‌وجوانان در هیات مدیره به‌گوش می‌رسد و هواداران سرخ مشتاقانه در انتظار معرفی رسمی این نفرات هستند، اما فعلا همه چیز در پرسپولیس در استندبای قرار گرفته و این باشگاه همچنان با سرپرست موقت و بدون ریالی درآمدزایی به حیات خود ادامه می‌دهد. شرایط این روزهای قرمز‌های تهران به آتش زیرخاکستر می‌ماند و باید هر لحظه منتظر شعله‌ور شدن آتش مشکلات و اختلافات در این باشگاه باشیم. آن هم درحالی که اخیرا معاون وزیر ورزش تاکید کرده که در این باشگاه هیچ اختلافی وجود ندارد! اما آیا واقعا اوضاع به‌همین منوال است؟
 
 تغییر موضع رسول‌پناه نسبت به هاشمی
 
یکپارچه شدن هیات مدیره در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه عاملی شد تا او نتواند به کار خودش در ریاست امور اجرایی باشگاه ادامه دهد و عطای کار در این باشگاه را به لقایش ببخشد. همین اتحاد در هیات مدیره باعث شد تا آنها بعد از رفتن انصاری‌فرد کارها را بین خود تقسیم کنند تا جایی که فعالیت برخی‌شان به‌مراتب بیشتر از قبل شد. مهرداد هاشمی که ید طولایی در قهروآشتی از هیات مدیره داشت، در تیم سه نفره هیات مدیره صاحب قدرت بیشتری شد و بعد از توافق با رسول‌پناه بر سر تقسیم کار امور اجرایی باشگاه، حاضر شد تا رای به‌سرپرستی دیگر عضو هیات مدیره بدهد و خودش هم بخشی از امور باشگاه ازجمله توافق با اسپانسر جدید را برعهده بگیرد.
 
در روزهای اولیه، همکاری خوبی بین این دو فرد وجود داشت و آنها حتی حاضر شدند تا اتاق مدیرعامل را بین خودشان تقسیم کنند و هر یک بر اساس وظایفی که بر دوش داشتند، جلسات لازم را برگزار می‌کردند. بعد از مدتی اما رسول‌پناه که به خواسته‌اش رسید و سکاندار هدایت باشگاه شد، ادامه دوستی با هاشمی را چندان به‌نفع خودش ندید و به‌جای تکیه به این عضو هیات مدیره، به سراغ پیشکسوتان اسم و رسم‌دار سرخ رفت تا حمایت آنها را به‌همراه داشته باشد و همین اتفاق باعث ایجاد شکاف میان او و هاشمی شد.
 
 معاونان با رسول‌پناه، مشاوران با هاشمی
 
طی چند روز اخیر اگر کسی سری به باشگاه پرسپولیس زده باشد متوجه این موضوع می‌شود که پرسپولیس تا حدی به‌صورت دوقطبی اداره می‌شود و موضوع سرد شدن رابطه رسول‌پناه با هاشمی به کارمندان باشگاه هم سرایت کرده است.
 
هاشمی در روزهای اول حضورش در باشگاه مطابق توافق برای یک‌سری افراد احکامی را گرفت تا بدین واسطه بتواند در باشگاه قدرت بگیرد. نفراتی که البته این روزها حسابی رفت‌وآمدهای اتاق رسول‌پناه را زیرنظر گرفته‌اند و متوجه این موضوع شده‌اند که معاونان میانی باشگاه ارتباط خوب و نزدیکی با رسول‌پناه پیدا کرده‌اند که باعث شده نوعی دوقطبی و یارکشی رخ دهد.
 
 به‌دنبال راهی برای همکاری همزمان با آتیه و ریحان فیلم
 
یکی دیگر از اختلافات این روزهای باشگاه پرسپولیس به بحث اسپانسرینگ برمی‌گردد که در این چند روز گذشته به اوج خودش رسیده است. بعد از جلسه با نماینده کارگزار پرسپولیس، به‌صورت یک‌طرفه قرارداد سرخ‌ها با آتیه داده‌پرداز فسخ شد و هاشمی با ریحان فیلم که پیش‌تر از این اسپانسر پرسپولیسی‌ها بود و مبلغی را هم به این تیم داده بود، وارد مذاکره مجدد شد چراکه از قبل ارتباط خوبی بین‌شان وجود داشت. از سوی دیگر برخی منابع مدعی هستند که رسول‌پناه معتقد است قطع همکاری با آتیه می‌تواند در آینده لطمات بزرگی را از لحاظ مالی به سرخ‌ها بزند و بهتر است که این همکاری ادامه پیدا کند. جالب است که ظاهرا وزیر ورزش نیز موضعی مشابه با رسول‌پناه دارد و بعد از جلسه بامدیرعامل شرکت آتیه داده‌پرداز، به هیات مدیره سرخ‌ها گوشزد کرده که به‌جای قطع همکاری با این شرکت به‌دنبال راه حلی باشند تا بتوانند به‌صورت همزمان با آتیه و ریحان فیلم همکاری کنند که درگیر بدهی به این دو شرکت نشوند. آتیه داده‌پرداز 15 و ریحان فیلم 7 میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکارند!
 


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان  ،تاریخ انتشار:  15  اردیبهشت   1399،کدخبر:  40539،www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین