پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
پس از گذشت ۲۴ ساعت از اکران آنلاین فیلم خروج که برای اولین بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه می‌شود، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند.

شعار سال:پس از گذشت ۲۴ ساعت از اکران آنلاین فیلم خروج که برای اولین بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه می‌شود، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند.

طبق این گزارش و با مجموع آمار هر دو سرویس فیلیمو و نماوا، ۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط در ۲۴ ساعت ابتدایی اکران آنلاین خروج به فروش رفته است که درآمدی بیش از ۴۰۷ میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است.

از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲/۵ تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی ۶ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج در دو سرویس وی‌اودی فیلیمو و نماوا را می‌توان حداقل ۸۵ هزار نفر برآورد کرد.

این آمار تنها با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز بلیط فروشی سینمای آنلاین خروج در فیلیمو و نماوا به ثبت رسیده و با توجه به ادامه‌دار بودن سینمای آنلاین، در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد تماشاگران فیلم خروج خواهیم بود.

خروج تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی فرامرز قریبیان است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر ۹۸ اتفاق افتاد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در فیلیمو و نماوا رسید.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ 25 فروردین 1399، کدخبر:542216، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین