پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۱۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
روز جمعه با امید به برنامه‌های باز شدن بخشی از اقتصاد امریکا، ریسک‌پذیری در افزایش یافت و تقاضا برای طلا پایین آمد، اما نرخ طلا همچنان به علت نگرانی از رکود اقتصادی شدید به رشد هفتگی رسید.

شعار سال:روز جمعه با امید به برنامه‌های باز شدن بخش‌هایی از بزرگترین اقتصاد جهان، ریسک‌پذیری در بازارها افزایش یافت و تقاضا برای طلا پایین آمد، البته نرخ طلا همچنان به علت نگرانی از بدترین رکود اقتصادی چند دهه اخیر جهان، به رشد هفتگی دست یافت.

تا ساعت ۱۳:۲۶ به وقت تهران، نرخ خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۱.۳۲ درصد سقوط کرد و به ۱۶۹۴.۷۳ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای امریکا ۱.۱۷ درصد سقوط کرد و به ۱۷۱۱.۴۰ دلار بازگشت.

رئیس‌جمهور امریکا، دونالد ترامپ، پنج‌شنبه شب دستوراتی را برای بازگشایی بخش‌هایی از اقتصاد امریکا که در آنها شیوع کرونا رو به کاهش است و تعداد تست‌ها افزایش یافته، صادر کرد.

امید به بازگشت به کار کارخانجات امریکا پیش از آن‌چه انتظار می‌رفت باعث شد تا نرخ طلا افت کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز،تاریخ انتشار:29فروردین1399،کد خبر:94151،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین