پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت:پای سوداگران به طرح اقدام ملی مسکن باز شده و متقاضیان فریب این افراد را نخورند.

شعار سال : معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت:پای سوداگران به طرح اقدام ملی مسکن باز شده و متقاضیان فریب این افراد را نخورند.

محمود محمود زاده با بیان اینکه پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن به صورت کامل انجام شده است، گفت: پالایش کسانی که واجد شرایط بودند انجام شده و البته تعدادی از ثبت نام کنندگان اعتراض داشتند که در حال بررسی مدارک و اطلاعات آنها بودیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به هفته های آینده موکول شده است.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن یک میلیون و سیصد و شصت هزار نفر ثبت نام کرده‌اند گفت : حدود ۵۰۰هزار نفر از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و هم اکنون اطلاعات آنها در حال بارگذاری و پالایش است.

محمود زاده با بیان اینکه از همان مرحله اول پالایش ثبت نام کنندگان شروع شده است گفت : طبق بخشنامه صادر شده تا پایان اردیبهشت ماه تمامی واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن مشخص می شود و با توجه به آن که ۸۰۰ هزار نفر هم از طریق پیامک ثبت نام کرده بوده‌اند و ما تنها کد ملی سرپرست خانوار را داریم باید زمانی را برای ارائه اطلاعات و بارگذاری مدارک این افراد را هم تعیین کنیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بعد از ۴۵ روز نتیجه پالایش و غربالگری متقاضیان اعلام می‌شود که بعد از اتمام آن متقاضیان می‌توانند مراحل بعد از جمله واریز مبالغ و تکمیل اطلاعات را انجام دهند.

محمودزاده خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکن ملی هم اشاره کرد و افزود: متاسفانه سوداگری هم به طرح اقدام ملی مسکن رسیده و برخی از این افراد سعی دارند از کمبود اطلاعات تعدادی از متقاضیان سوء استفاده کنند و با کلاهبرداری از آنها مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با تاکید بر اینکه امکان خرید و فروش امتیاز مسکن ملی به هیچ عنوان وجود ندارد، اظهار کرد: در مرحله اول حدود ۵۰ درصد از کسانی که ثبت نام کرده بودند واجد شرایط بودند بنابراین به صورت علنی و امکان خرید و فروش این واحد ها وجود ندارد .

محمودزاده اضافه کرد: متقاضیان به هیچ عنوان فریب این افراد را که اعلام می کنند می توانند امتیازات این واحدها را خرید و فروش کنند را نخورند چرا که این امر امکان پذیر نیست.

محمودزاده توضیح داد: متقاضیان نگران پالایش و غربالگری اطلاعات خود در این مرحله نباشند چرا که از همان ابتدا کارشناسان وزارت راه و شهرسازی در تمامی شهرها و اطلاعات آنها را بررسی کرده و نتایج ثبت نام کنندگان تا ۴۵ روزه آینده خواهند داد.

گفتنی است به نظر می‌رسد که طرح اقدام ملی مسکن که پیش از این اعلام شده بود از طریق قرعه کشی در مرحله دوم متقاضیان انتخاب خواهد شد هنوز مشخص نیست و وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان برنامه دیگری را برای این متقاضیان در این مرحله در نظر گرفته اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:30فروردین1399،کد خبر: 1378086،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین