پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بر اساس مطالعه‌های که صورت گرفته است و فکت‌ها و پارامترهایی که در کنار هم چیده شده است، نشان می‌دهد که موفقیت زنان در کنترل بحران کرونا اتفاقی نیست.

شعار سال:یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بر اساس مطالعه‌های که صورت گرفته است و فکت‌ها و پارامترهایی که در کنار هم چیده شده است، نشان می‌دهد که موفقیت زنان در کنترل بحران کرونا اتفاقی نیست.

«اشرف بروجردی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره موفقت زنان در کنترل بحران ناشی از ویروس کرونا گفت: یک کار مطالعاتی بر روی این مبحث صورت گرفته است و اینطور نیست که صرفا یک نظر باشد. کشورهای مختلف را در مواجهه با ویروس کرونا بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که در کشورهایی زنان مدیریت را بر عهده دارند، موفق‌تر عمل کرده‌اند و سطح مرگ و میر و مبتلایانشان کمتر است.

اشرف بروجردی درباره موفقیت زنان در این مسئله توضیح داد: معتقدم این به دلیل رویکرد عطوفت‌آمیز مادرانه‌ زنان است. رویکرد آنها چنین نیست که بگویند هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد. نگاه به افراد مثل یک انسان در مواجهه با این ویروس کمک‌کننده است. همان حرفی که خانم مرکل زد و گفت آدم‌ها عدد نیستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید نگاه جامع‌الاطراف زنان اظهار کرد: نگاه آنها تک‌ ساحتی نیست بلکه همه‌ شقوق کار را می‌بینند. یک زن قادر است خانواده مبتلا را ببیند، خود فرد را ببیند و امکانات خود را هم می‌بیند اما هدفش را بر روی وجه انسانی تنظیم می‌کند. این ناشی از خصلت مادرانه، عاطفی زنان است. زنان با دقت بیشتری به مسائل نگاه می‌کنند. همین موارد کمک می‌کند که آنها در برنامه‌ریزی‌هایشان از صاحبنظران کمک بگیرند و عمل کنند.

او در پایان گفت: بر اساس مطالعه‌های که صورت گرفته است و فکت‌ها و پارامترهایی که در کنار هم چیده شده است، نشان می‌دهد که موفقیت زنان در کنترل بحران کرونا اتفاقی نیست.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2اردیبهشت1399،کد خبر: 990888،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
به نظرم زن ها کلا مدیرهای بهتری هستن از مردها ولی مردها بزور قدرت رو تصاحب کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین