پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
سیدیاسر رایگانی در واکنش به قیمت‌های اعلامی از سوی اتحادیه میوه و سبزی برای ماه مبارک رمضان گفت: اختلاف قیمت ۳ تا ۶ هزار تومانی برای محصولات در تره‌بار توجیه منطقی ندارد.

شعار سال: سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به مصاحبه رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره قیمت میوه و سبزی در ماه رمضان، گفت: اختلاف قیمت کف و سقف محصولات در میادین میوه و تره‌بار هیچ توجیه منطقی ندارد چراکه تفاوت کیفیت یک کالا به‌قدری نیست که قیمت کف و سقف محصول در میادین ۳ تا ۶ هزار تومان اختلاف داشته باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: به‌عنوان مثال میوه مِلون در نرخ‌نامه اعلامی از یک‌هزار و ۵۰۰ تومان تا ۸ هزار تومان اعلام شده که همین اختلاف قیمت موجب نوسان قیمت شده و باعث می‌شود میوه گران به‌دست مصرف‌کننده برسد.

وی افزود: میادین تره بار باید تفاوت قیمت کف و سقف محصولات را به حداقل برسانند تا شاهد عرضه محصولات باکیفیت تقریباً یکسان با قیمت‌های مختلف در بازار نباشیم.

رایگانی تصریح کرد: طرح نظارتی سازمان تعزیرات ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه t ۱۳۵.ir ثبت کنند تا پس از هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی مربوطه، تیم گشت مشترک برای رسیدگی به محل تخلف مراجعه کند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار 5 اردیبهشت    99، کد خبر:    95383، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین