پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
این دهیار در یکی از اظهارات خود اعلام کرده بود نیمی از افراد روستای 1400 نفری در اطراف کهگیلویه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که این اظهارات توسط رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه تکذیب شد.
شعارسال: این دهیار در یکی از اظهارات خود اعلام کرده بود نیمی از افراد روستای 1400 نفری در اطراف کهگیلویه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که این اظهارات توسط رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه تکذیب شد.
 
 با شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد با وجود فعالیت های موثر و قابل توجهی که توسط گروه های خودجوش، گروه های جهادی، نهادها و سازمان ها صورت گرفت فعالیت های دیگر نیز به وقوع پیوست که تاثر منفی و ناخوشایندی در پی داشت.
 
از جمله این فعالیت ها بازار داغ شایعاتی کرونایی بود که به دلیل نادرست بودن و دروغ  آن ها موجب گلایه مندی و دلخوری کادر بهداشت و درمان شده بود.
 
برخی از شایعات توسط مردم عادی و در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتاد و تاثیر آن ها نسبت به برخی از شایعات کلان کمتر بوده اما باز هم این شایعات موجب می شد تا مردم و یا طوایف خاصی مورد بی مهری و تخریب این شایعات قرار گیرند.
 
اما داغترین شایعه ی کرونایی این روزهای کهگیلویه را یک دهیار رقم زد، وی یکی از خبرسازترین دهیاران کهگیلویه محسوب می شود و جنجال براگیزترین اقدام وی پهن کردن سفره در دوران انتخابات بود که توسط بسیاری از سلبریتی ها، هنرمندان، روزنامه نگاران و افراد شاخص در کشور و استان کهگیلویه و بویر احمد مورد انتقاد قرار گرفت.
 
این دهیار به دلیل برپایی سفره مهمانی در یکی از اماکن دولتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویر احمد عزل شده بود اما این روزها شایعات کرونایی وی دوباره موجب گلایه مندی شدید برخی از مسئولان از جمله دادستان کهگیلویه و کادر بهداشت و درمان شده است.
 
وی در یکی از اظهارات خود اعلام کرده بود که نیمی از افراد روستای 1400 نفری در اطراف کهگیلویه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که این اظهارات توسط رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه تکذیب شد.
 
عبدالله سعادتیان دادستان کهگیلویه نیز در جلسه اخیر شورای سلامت شهرستان کهگیلویه از فرماندار کهگیلویه خواست تا در اسرع وقت طبق قانون با این دهیار برخورد شده و پرونده به دادگستری شهرستان ارجاع داده شود.
 
حال یک سوال ذهن همه را به خود مشغول کرده است که اگر این دهیار در ایام انتخابات از کار خود برکنار شده چگونه این روزها به عنوان دهیار به فعالیت خود ادامه داده و موجب گلایه کادرهای درمانی و سایر مسئولین قرارگرفته است؟
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار: 6  اردیبهشت   1399،کدخبر:157039  ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین