پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
حسین کلانتری ضمن اعلام خطر در خصوص بیماری کرونا در ایام پیش رو، بیان کرد: تمامی مناطق گردشگری استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و مسافران و گردشگران نیز تا اطلاع ثانوی به این استان سفر نکنند.

شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با اشاره به شهادت ارتشیان و فرا رسیدن شهادت حضرت علی (ع) گفت: در استان خوزستان که پیوندهای مختلف فرهنگی و قومی وجود دارد و با توجه به همسایگی با شهرستان های لنده، بهمئی، کهگیلویه و گچساران به واسطه رفت و آمدها می تواند سبب افزایش امار مبتلایان در استان شود که به جرات اعلام خطر می کنم.



کلانتری گفت: در خصوص تفرجگاه ها نگرانی هایی وجود دارد، باید مصوب شد افرادی که کرونا دارند اگر قصد تمرد داشته باشند بدون هیچ ملاحظه ای برخورد شود و هیچگونه مماشاتی نخواهیم داشت.



وی افزود: در سنوات گذشته برخی مسافران از تفرجگاه ها استفاده کردند و حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند این موضوع خواست مردم است که در ایام رمضان نباید روزه خواری شود و تمام تفرجگاه ها، پارک ها، آبشار، سی سخت و پارک جنگلی باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشد و اطلاع ثانوی را ستاد پیشگیری از کرونا اعلام خواهد کرد.


کلانتری بیان کرد: حفظ حرمت مردم و جلوگیری از روزه خواری مهم است.



وی افزود: در ایام تعطیلات و عید فطر که تردد وجود دارد و بعد از ایام تعطیلات عید فطر همسایگان مناطق گرمسیری به استان وارد می شوند، اما برای حفظ سلامت مردم و با وجود میهمان نوازی مردم تا اِطلاع ثانوی گردشگر و مسافر به استان وارد نشود، هرچند پیشنهادات در خصوص محدودیت ها به ستاد ملی گزارش داده خواهد شد و طبق پاسخ های ستاد ملی اقدامات را انجام خواهیم داد.



وی افزود: فعالیت آرایشگران و آموزشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود، از طرفی از واحدهای صنفی بازدید صورت گیرد و افرادی که رعایت می کنند تشویق شوند و واحدهایی که تخلف می کنند طبق قانون برخورد و پلمپ شوند.



کلانتری در خصوص بازگشایی مدارس گفت: از ظرفیت همه شهرداری ها،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برای ضدعفونی محیط مدارس استفاده شود هر چند این موضوع اجباری نیست.



استاندار در خصوص برنامه های شب قدر بیان کرد: اولویت برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز و در مکان هایی مانند مساجد و استفاده از ۲۵ درصد مکان و ظرفیت آن است، به تهویه محیط توجه و هیچگونه پذیرایی صورت نگیرد و حداکثر برنامه در ۲ ساعت برگزار شود از طرفی حضور افراد پر ریسک مانند کودکان و افراد مسن محدود شود و افراد باید با ماسک و دستکش باشند.



کلانتری گفت: تیم های بازرسی باید در مساجدی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به هیئت امنا تذکر دهند در خصوص برگزاری خوب نماز جمعه از برگزاری خوب ائمه جمعه تشکر می کنیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
 

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت  1399 ، کدخبر: 157882  ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین