پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۹۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم اینکه وضعیت بهره مندی جمعیت روستایی استان از آب سالم و بهداشتی بیش از میانگین کشوری است، اما افزایش بهره مندی و توسعه شبکه آبرسانی جزو اولویت‌های استان بشمار می‌رود.
شعارسال:استاندار آذربایجان غربی گفت: علیرغم اینکه وضعیت بهره مندی جمعیت روستایی استان از آب سالم و بهداشتی بیش از میانگین کشوری است اما افزایش بهره مندی و توسعه شبکه آبرسانی جزو اولویتهای استان بشمار می رود.
 
 محمدمهدی شهریاری در افتتاح چاه آب جدید روستای قولنجی ارومیه که موجب بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر از جمعیت این روستا از آب شرب شد، با قدردانی از اهتمام شرکت آب و فاضلاب استان، مردم، شورا و روحانیت روستای قولنجی تصریح کرد: اتمام این پروژه که مطالبه جدی اهالی روستا بود نمود عینی همکاری و همراهی مردم و مسئولان بود که در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست.
 
وی افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از ۵۰۰ روستای استان از آب شرب بهداشتی بهره مند شده اند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز با ارائه گزارش از روند تامین آب شرب این روستا اظهار داشت: روستای قولنجی به لحاظ قرار گرفتن در حاشیه دریاچه ارومیه و تاثیرپذیری منابع آبهای زیرزمینی منطقه از خشک شدن دریاچه، آب شرب مردم از نظر کمی با مشکل مواجه بود که رفع مشکل ایجاد شده دردستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته بود.
 
علیرضا رضوی افزود: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برای رفع مشکل آب شرب دراین روستا، حفر و بهره برداری از چاه آب تامین کننده آب شرب با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری را انجام و ۵۰۰ متر خط انتقال و ۵۰۰ متر خط انتقال نیروی برق را نیز اجرا کرده است.

وی گفت: پیش از این، آب شرب این روستا با یکهزار و ۷۰۰ خانوار، از طریق سه حلقه چاه تامین می شد که با بهره برداری از چاه جدید حفر شده، آب شرب مورد نیاز مشترکین، از نظر کمی و کیفی ارتقای قابل توجهی خواهد یافت.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت   1399،کدخبر: 991340 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین