پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
امام جمعه میاندوآب ضمن انتقاد شدید از روند انتصبات فرمانداران این شهرستان توسط استاندار گفت: این عدم ثبات مانع توسعه میاندوآب شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ارومیه اظهار کرد: کم مدت‌ترین مسولیت برای فرمانداران میاندوآب است به طوری‌که چهارمین فرماندار در ۷ سال اخیر را بدرقه کرده‌ایم و این عدم ثبات مدیریتی مانع توسعه میاندوآب است.


امام جمعه میاندوآب افزود: در سال‌های آخر دولت قرار داریم و با تغییر دولت شاهد تغییر فرماندار جدید نیز خواهیم بود.

حسن‌زاده با بیان اینکه با انتخاب شخص خاصی به عنوان فرماندار مشکل نداریم و مشکل اصلی به عدم ثبات مدیریتی بر می‌گردد، گفت: تغییر زودهنگام فرمانداران نشان از ضعف استاندار است و همانطور که انتخاب فرماندار سابق غیراصولی بود، تغییر وی نیز غیراصولی بود.

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از وضعیت موجود، بر انتخاب فرماندار بومی تاکید کرد و گفت: فرماندار غیربومی در شناسایی ظرفیت های شهر دچار مشکل خواهد شد.

حسن‌زاده اعلام کرد: از این پس لازم است استاندار آذربایجان‌غربی نسبت به انتخاب مدیران استانی ثبات مدیریتی داشته باشد چرا که تا زمانی که چنین روالی وجود دارد اوضاع بهبود نمی‌یابد و شهر با جناح بازی توسعه نمی‌یابد.

وی گفت: در زمینه های دیگر نیز انتقاد به استاندار وارد است مانند موضوع جایگاه دفع پسماند میاندوآب که متاستفانه در این باره نیز استاندار سو مدیریت نشان داد .

وی با انتقاد از وضعیت جاده های مواصلاتی میاندوآب گفت: در این شرایط کرونایی چه لزومی داشت فرماندار تغییر یابد ؟ اگر بحث توسعه میاندوآب مطرح است باید اول طرح های نیمه تمامی که سالهاست از کلنگ زنی آنها طی شده اولویت پیدا میکرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 خرداد 1399، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین