پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
در حالی که همه جا از قیمت مصوب و تنظیم بازارشکر صحبت است اما تولید‌کنندگان و متقاضیان شکرهمچنان برای تهیه شکر با مشکلات جدی مواجه و بلاتکلیف و سرگردان هستند که هیچ نهادی هم پاسخگو نیست. حالا هم اعلام کرده‌اند که سهمیه اسفندماه98 سوخت شد.
شعار سال: طی چند روز گذشته قیمت شکر از کیلویی 6250 هزار تومان پایین نیامده و این سئوال مطرح است وقتی تولیدکننده شکر دولتی دریافت نمی‌کند چگونه صحبت از تنظیم بازار به میان می‌آید؟

براساس اخبار رسیده به پایگاه خبری اسکان نيوز، تعدادی از تولیدکنندگان قند، شیرینی و شکلات استان آذربایجان شرقی به دلیل عدم تحویل سهمیه شکراسفند ماه سال گذشته، از شرکت توسعه نیشکر ایران، به تعزیرات حکومتی شکایت کردند اما هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.

براساس مصوب اسفند ماه سال گذشته هر کیلو شکر باید با نرخ تنظیم بازار به قیمت 4050 تومان عرضه شود اما این سهمیه به تولیدکنندگان داده نشده و طی دو روز گذشته اعلام کردند که سهمیه اسفندماه شکر سوخت شده و شکر با قیمت جدید 6200 تومان عرضه می‌شود. این در حالیست که اکنون در آستانه ماه رمضان هستیم و تا نیمه ماه فشار تقاضا افزایش می‌یابد.

گفتنی است که شرکت توسعه نیشکر ایران خود را ملزم به پاسخگویی به تولیدکنندگان و نهادهای نظارتی نمی‌داند.

به گزارش اسکان نيوز، 5000هزارتن سهیمه مصوبه 78 نفرازتولیدگنندگان استان آذربایجان شرقی و با هدف تنظیم بازار بوده اما افزایش قیمت باعث شده که این سهمیه به تولیدکنندگان تحویل داده نشود.




نامه اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی



لیست اسامی تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی




لیست اسامی تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی



لیست اسامی تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان ، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: ۲۷۱۲۵ ، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
0
0
این سهمیه بندی در این شرایط اساسا عادلانه نبود باید بیشتر سهمیه میدادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین