پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
سال هاست که می شنویم ، مالیات بر خانه های خالی در حال تصویب بوده و الزام اجرایی پیدا می کنند. از طرف دیگر شنیده می شود که حدود 15 درصد خانه های کشور، خالی می باشند. سوال اینجاست که کدام تشکیلات نادانی توان اخذ مالیات را ندارد؟ کدام تشکیلات نااهلی در این خصوص کارشکنی می کند؟ کدام قانون ناکارآمدی ، اجازه جاری شدن این کار را نمی دهد؟ آقایان مسئول ، شهروندان ایران اسلامی به شما حقوق نمی دهند که برای خودتان یک قل دو قل بازی کنید. بعد از تذکر رسانه ای ، ان شاالله شما را در دادگاه باید زیارت کنیم.

شعار سال : آمارهای متفاوتی از خانه های خالی از سکنه کشور ، به گوش می رسد . شابد نوعی وفاق آماری روی 15 درصد را بتوان بعنوان نظر غالب پذیرفت. هرچند که بالا یا پائین شدن این آمار، به هیچ وجه از اهمیت موضوع اصلی کم نمی کند. با وجود این حجم از پتانسیل مالیاتی، متاسفانه شاهد تعلل مستمر در اجرایی شدن این مهم با بهانه هایی کودکانه و غیرقابل قبول نظیر ، نبود بانک های اطلاعاتی متعامل ، ضعف قانون و مواردی همانند هستیم.
باید پرسید که کدام تشکیلات نااهلی در این خصوص کارشکنی می کند؟ کدام قانون ناکارآمدی ، اجازه جاری شدن این کار را نمی دهد؟ آقایان مسئول ، شهروندان ایران اسلامی به شما حقوق نمی دهند که برای خودتان یک قل دو قل بازی کنید. بعد از تذکر رسانه ای ، ان شاالله شما را در دادگاه باید زیارت کنیم.
اگر قرار بر ساخت بانک های اطلاعاتی یا تصویب قوانین و مصوبات مرتبط بود، باید تا الان اجرایی می شد. از قوه محترم قضائیه و کلیه نهادهای نظارتی و بازرسی درخواست می گردد با قید فوریت در این خصوص ورود نموده و عاملان عدم تحقق این مهم را شناسایی و محاکمه نمایند. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، منتظر انعکاس نظرات کلیه صاحب نظران در این خصوص است.

تعداد بازدید : 4

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین