پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که تا سال آینده احتمال بازار ۸۰ میلیارد دلاری در حوزه IT بر پایه خلاقیت منابع انسانی داشته باشیم.

شعار سال: سورنا ستاری امروز در چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس گفت: بسیاری از حرف‌هایی که در ابتدای فعالیتمان گفته شد، اکنون به گفتمان، تبدیل و یکسری مفاهیمی که در دانشگاه‌ها تابو بوده، تغییر کرده و به فرهنگی جدید بدل شده است.

وی با بیان اینکه کارآفرینی با چندین بار زمین خوردن به نتیجه می‌رسد، گفت: ما توانستیم زیست‌بومی را در کشور ایجاد کنیم که به مقوله کارآفرینی اهمیت داده شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: با زور استخدام شدن یعنی نابود کردن اعتماد به نفس و از بین بردن خلاقیت‌ها؛ مدت زمانی است که این فرهنگ در حال تغییر است و بیشتر منابع انسانی به سمت کارآفرینی روی آورده‌اند.

ستاری با تاکید بر اینکه ایجاد فضای کسب و کار برای کارآفرینان مهمترین اقدام برای آنهاست، گفت: باید تمام موانع قانونی از سر راه کارآفرینان که از سوی سازمان‌های بیمه، مالیات، شهرداری و ... اعمال می‌شود، برداشته شود تا آنها بتوانند بر پایه دانش به نتیجه مطلوب خود برسند.

به گفته وی، ما همواره در معاونت علمی تلاش داشته‌ایم که فضایی را برای کارآفرینان فراهم کنیم؛ این فضاها بیشتر در پارک‌های علمی و فناوری از جمله پارک فناوری پردیس فراهم شده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما پتانسیل بالایی در حوزه IT داریم، گفت: پیش‌بینی می‌شود که ما در سال آینده بازار ۸۰ میلیارد دلاری در زمینه IT داشته باشیم، این موضوع نیاز به محتوا و خلاقیت دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 شهریور 95 ، کد مطلب: 3756687: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین