پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
سردار حسین رحیمی از لزوم افزایش 40 مرکز کلانتری ضروری در پایتخت خبر داد و گفت: طبق آمایش سرزمین، پراکندگی‌ها و نیاز به کلانتری‌ها را در همه مناطق مشخص کردیم و آن را به رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران تحویل داده شد.
شعارسال: سردار حسین رحیمی از لزوم افزایش 40 مرکز کلانتری ضروری در پایتخت خبر داد و گفت: طبق آمایش سرزمین، پراکندگی‌ها و نیاز به کلانتری‌ها را در همه مناطق مشخص کردیم و آن را به رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران تحویل داده شد.
 
سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به کمبود کلانتری در پایتخت به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر حدود 84 کلانتری داریم و قرار بوده بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی به 200 کلانتری در پایتخت برسیم.
 
او افزود: برآورد کردیم در مرحله اول 40 کلانتری که جزو ضروریات است به پایتخت اضافه شود.
 
سردار رحیمی تصریح کرد: طبق آمایش سرزمین، پراکندگی‌ها و نیاز به کلانتری‌ها را در همه مناطق مشخص کردیم و تحویل رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: مشخص کردیم این 40 کلانتری در کجا باید راه‌اندازی شود چراکه مولفه‌های جمعیت، جغرافیا و جرم اهمیت دارد و بر اساس این مولفه‌ها فضای کلانتری‌ها تعیین می‌شود.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار: 15  اردیبهشت   1399،کدخبر: 997081،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
پلیس هر روز داره وسیع تر و قدرتمند تر عمل میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین