پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه هیأت رئیسه در مورد قرائت گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز به وظیفه قانونی خود عمل کند، گفت: متأسفانه رویه‌ای در مجلس وجود دارد که هیأت رئیسه بعضی موارد را مسکوت می‌گذارد که باید با پیگیری‌های مستمر زمینه تحقق آن را فراهم کرد.

شعار سال: محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز که در سال ۹۶ انجام شده، ۳ سال قبل گزارش آن نهایی شده است.
وی افزود: درباره موضوع عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز در صحن علنی مجلس باید تاکید کرد که ایراد هم به هیأت رئیسه مجلس وارد است و هم هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه رویه‌ای در مجلس وجود دارد که هیأت رئیسه بعضی موارد را مسکوت می‌گذارد و طبق روال طراحان موضوع را با پیگیری‌هایی که دارند به پیش می‌برند.
سعیدی با بیان اینکه هیأت رئیسه باید به وظایف قانونی خود در مورد قرائت گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز عمل کند اظهار داشت: هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز باید پیگیری‌های لازم را برای قرائت گزارش این تحقیق و تفحص در صحن داشته باشند.
وی در پایان گفت: تحرک و پیگیری خاصی از سوی هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز برای قرائت این گزارش در صحن مشاهده نمی‌شود و لازم است پیگیری‌ها به صورت جدی‌تر در این زمینه صورت گیرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، کد خبر: 000501، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
کلا این تفحص ها همیشه به بن بست میخوره هیچ کسی نمیفهمه چی شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین