پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
رئیس اتحادیه زنبورداران قاینات با بیان اینکه صنعت زنبورداری در شهرستان قاینات حال و روز خوبی ندارد، گفت: نهاده‌ها و داروهای گران قیمت، بسیاری از زنبورداران را از ادامه فعالیت منصرف کرده است.

شعار سال:رئیس اتحادیه زنبورداران قاینات با بیان اینکه صنعت زنبورداری در شهرستان قاینات حال و روز خوبی ندارد، گفت: نهاده‌ها و داروهای گران قیمت، بسیاری از زنبورداران را از ادامه فعالیت منصرف کرده است.

 «مختاری» اظهار کرد: صنعت زنبور عسل در شهرستان در معرض خطر نابودی است چرا که نه تنها شهرستان از لحاظ منبع غذایی برای این موجودات فقیر است بلکه از لحاظ توزیع نهاده‌ای رایگان از سوی دامپزشکی نیز هیچ گونه اقدامی نمی‌شود.

وی افزود: وجود داروهای گران قیمت که زنبورداران باید آن را به صورت آزاد تهیه کنند، تعداد زیادی را از ادامه فعالیت در این صنعت منصرف کرده است که این امر جای نگرانی دارد.

رئیس اتحادیه زنبورداران قاینات از سوی تمامی زنبورداران شهرستان از شبکه دامپزشکی قاینات برای پایش و بررسی بیماری‌ها با حضور کارشناسان در زنبورستان‌ها تقدیر کرد و یادآور شد: ما از شرایط حاضر در کشور آگاه هستیم و می‌دانیم دامپزشکی در حد بضاعت خود تلاش را در این زمینه انجام می‌دهد، اما انتظار می‌رود نگاه بهتری به صنعت زنبورداری ایجاد شود.

شهرستان قاینات دارای 124 واحد زنبورستان است که از این تعداد، 33 واحد در سیستم جی آی اس ثبت شده و به طور مداوم مورد پایش قرار می‌گیرند و مابقی خارج از سامانه جی آی اس سازمان دامپزشکی کشور فعالیت می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:18اردیبهشت1399،کد خبر:57194،hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین