پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص مصوبه مجلس در لایحه درآمدهای پایدار گفت: این قانون باعث می‌شود شهر فروش متوقف و و درآمد شهرداری‌ها که از این طریق تامین می‌شد از طریق منابع درست تامین شود.
شعارسال:نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص مصوبه مجلس در لایحه درآمدهای پایدار گفت: این قانون باعث می‌شود شهر فروش متوقف و و درآمد شهرداری‌ها که از این طریق تامین می‌شد از طریق منابع درست تامین شود.
 
«پروانه مافی»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در خصوص مصوبه مجلس درباره لایحه درآمدهای پایدار گفت: این یک خوشحالی از طرف مجلس برای مردم است، مصوب کردن تنها ماده از لایحه درآمدهای پایدار اتفاق مهمی بود که مجلس آن را بررسی و مصوب کرد. لایحه درآمدهای پایدار به صورت طرح در سال دوم مجلس دهم مطرح شد، نمایندگانی از کمیسیون‌های برنامه و بودجه، عمران، شوراها و اقتصاد اعضای تشکیل دهنده کمیسیون مشترک بودند. حدود یک‌سال روی طرح درآمد‌ها کار کردیم. توفیق داشتم با رای نمایندگان به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شوم. این ریاست در طول ده دوره مجلس اولین بار بود که اتفاق می افتاد در هیچ دوره‌ای یک زن، رئیس کمیسیون نبوده است.
 
مافی گفت: این طرح در یک سال آماده شد و بعد از رسیدن لایحه دولت، مجدداً نکات مشترک و مهم طرح و لایحه را بررسی کردیم و کلیات آن، رای بالایی در صحن آورد. پس از آن به شورای نگهبان فرستاده شد که نیاز به اصلاحاتی داشت. در نهایت این طرح در جلسه روز چهاردهم اردیبهشت ماه به طور کامل مصوب شد و برای تامین نظر شورا، مجلس رای داد. این مصوبه به صورت قانون به شهرداری ها ابلاغ می‌شود.
 
نماینده مردم تهران در پایان گفت: این قانون باعث می‌شود شهر فروشی متوقف شود و درآمد شهرداری‌ها که از این طریق تامین می‌شد، تغییر و از طریق منابع درست تامین شود. استخدام در شهرداری‌ها و شرایط استخدامی کارکنان در متن قانون به خوبی دیده شده، همچنین سایر درآمدهای پایدار می‌تواند به شهرداری‌ها کمک کند تا از شرایط سخت آنها را خارج کند و درآمدزا شوند. ان‌شاءالله برای مجموعه شهرداری‌های کشور و مردم این لایحه منشاء خیر باشد. کاملا وابستگی شهرداری به درآمدها و شهر فروشی قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانند، شهر فروشی کنند. در متن قانون برای شهرداری تخلف و مجازات سنگین دیده شده که در حد مجازاتی است که قوه به آن رسیدگی می‌کند. با توجه به مجازات سخت و منابعی که در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد به سمت تخلف شهر فروشی نخواهند رفت.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   برنا،تاریخ انتشار:  19اردیبهشت   1399،کدخبر: 998092 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین