پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف اسپانسر فصل نوزدهم خود در چند جلسه با وزیر ورزش شرکت کردند، اما تماس یک وزیر غیرورزشی با مسعود سلطانی‌فر شرایط را پیچیده کرد.

شعار سال: اختلاف نظر بین اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با شرکت «آتیه داده‌پرداز» یا چرخیدن به سمت شرکت «ریحان فیلم» از چند روز پیش به بزرگ‌ترین چالش این باشگاه و دغدغه وزیر ورزش تبدیل شده است.
این اتفاق با کنار رفتن محمدحسن انصاری‌فرد و تصمیم یک عضو هیأت‌مدیره برای فسخ قرارداد با شرکت آتیه داده‌پرداز رقم خورد و کشمکش بین اعضای هیأت‌مدیره کار را به جلسه با وزیر ورزش کشاند.
کارگزار اسپانسری فصل نوزدهم لیگ برتر در جلسه با وزیر ورزش اعلام کرده است تاکنون ۲۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس تزریق کرده است. این در حالی است که یک مقام رسمی باشگاه در یک برنامه زنده تلویزیونی تاکید کرد این کارگزار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به باشگاه داده است.
از سوی دیگر شرکت ریحان فیلم قبل از شروع فصل رقابت‌های لیگ برتر مبلغ ۷ میلیارد تومان به باشگاه قرض می‌دهد با این وعده که بلیت‌فروشی بازی‌های پرسپولیس را در اختیار بگیرد، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد تا مسؤولان این شرکت ضمن طرح شکایت از پرسپولیس، خواستار پس گرفتن این پول شوند.
پس از این اختلاف، مهرداد هاشمی به سمت شرکت ریحان فیلم تمایل نشان داد تا پس از فسخ قرارداد با آتیه داده‌پرداز، قرمز‌ها ادامه لیگ را با این شرکت پیش ببرند، اما مهدی رسول‌پناه به عنوان رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست باشگاه اعتقاد دارد باید با کارگزار رسمی باشگاه ادامه فعالیت داد.
همین اختلاف نظر‌ها کار را به جلسه با وزیر ورزش کشاند. مسؤولان باشگاه پرسپولیس به همراه مدیرعامل کارگزار این باشگاه طی هفته گذشته نشست‌های پرتعدادی را برگزار کردند که در برخی از آن‌ها مسعود سلطانی‌فر هم حضور داشت.
در آخرین جلسه آن‌ها که شامگاه دوشنبه برگزار شد، سلطانی‌فر شرایط ۲ شرکت را بررسی کرد و با توجه به بدهی سنگینی که یکی از نزدیکان شرکت ریحان فیلم از چند سال قبل به پرسپولیس دارد، تاکید کرد با کارگزار فعلی ادامه دهند، اما تماس یک وزیر غیرورزشی با وزیر ورزش شرایط را پیچیده کرد. این وزیر از سلطانی‌فر خواسته است شرایطی را فراهم کند که پرسپولیس با ریحان فیلم همکاری کند.
همین تماس و درخواست وزیر غیرورزشی برای همکاری با اسپانسر قبلی کار را پیچیده و وزیر را با ملاحظاتی روبه‌رو کرده است. در نهایت نیز سلطانی‌فر عنوان کرده است روز سه‌شنبه پس از بررسی‌های نهایی تصمیم قطعی را اتخاذ خواهد کرد.
در این باره گفته می‌شود مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم پس از آنکه متوجه بدهی سنگین اسپانسر چند سال قبل به این باشگاه می‌شود، تاکید می‌کند حاضر نیست قرارداد جدیدی را تا زمان پرداخت شدن این بدهی امضا کند. همین امر اختلاف نظر اعضای هیأت‌مدیره را تشدید کرده است.
بدنه هیأت‌مدیره پرسپولیس لاغرتر می‌شود؟
ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار خود برای درآمدزایی، احتمال کناره‌گیری یکی از اعضای هیأت‌مدیره سرخ‌ها را افزایش داده است.
باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم به ادامه همکاری با کارگزار رسمی خود که حق استفاده از برند این باشگاه برای درآمدزایی را دریافت کرده بود گرفت تا فسخ یکطرفه این قرارداد از سوی هیات‌مدیره نادیده گرفته شود و دو طرف به همکاری با یکدیگر ادامه دهند.
کارگزار پرسپولیس برای اینکه بتواند فعالیت خود در این باشگاه را ادامه دهد جلسات متعددی را در روز‌های گذشته با مهدی رسول‌پناه، رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس و علی رغبتی، عضو هیات‌مدیره برگزار کرد. این در حالی است که مهرداد هاشمی، دیگر عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس مخالف صد درصدی ادامه این همکاری بود و مخالفت خود را با غیبت در نشست‌های اخیر رسول‌پناه با مدیران شرکت طرف قرارداد با سرخ‌ها نشان داد.
کارگزار پرسپولیس که برای دیدار ساده با کارفرمای خود اعلام کرده بود هماهنگی برای نشست‌ها باید یک هفته زودتر انجام شود، وقتی با فسخ قرارداد مواجه شد، بار‌ها به جلسه با مسؤولان پرسپولیس و وزارت ورزش رفت تا بتواند نظر آن‌ها را برگرداند؛ رفت و آمد‌هایی که بالاخره جواب داد تا با اصلاحاتی که در قرارداد خود با پرسپولیس دادند، بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.
متمم قرارداد شنبه هفته آینده به امضای طرفین می‌رسد تا سرخ‌ها با وجود اختلاف نظر فراوان در داخل هیأت‌مدیره به همکاری با کارگزار رسمی خود ادامه دهند.
پرسپولیس که پس از استعفای مهدی محمدنبی و ایرج عرب، تنها ۳ عضو هیأت‌مدیره دارد، بعید نیست با توجه به فعل و انفعالات رخ داده، لاغرتر شود و مهرداد هاشمی را در آستانه استعفا و جدایی از پرسپولیس قرار دهد. این اتفاق باعث می‌شود مهدی رسول‌پناه در کنار علی رغبتی به امور جاری تیمی که با وجود مشکلات فراوان مالی و بدهی‌های ارزی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر برای رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی است، رسیدگی کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه وطن امروز، کد خبر:219270، تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1399، www.vatanemrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین