پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
فتحی با متهم کردن سعادتمند به دروغگویی، اعلام کرد حقوق او در استقلال پایین‌تر از مبلغ درخواستی سعادتمند بوده است. در همین حال شنیده می‌شود فتحی قصد دارد بابت اظهارات سعادتمند درباره رقم حقوق او در استقلال، از او شکایت کند. 

شعار سال:احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته می‌شد برای مدیرعاملی این باشگاه درخواست حقوق ۱۵ میلیون تومانی ارائه داده است، این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که درخواست حقوق ۱۵ میلیون تومانی از جانب او نبوده است.  

سعادتمند برای اثبات گفته هایش به حرف‌های کامران  منزوی استناد کرد و گفت این عضو هیئت مدیره از او خواسته حقوقی معادل با امیر حسین فتحی مدیرعامل پیشین این باشگاه دریافت کند. سعادتمند در اظهارات خود مدعی شده بود فتحی در زمان مدیریتش در استقلال حقوقی معادل با ۲۵ میلیون تومان داشته است که این صحبت‌های او با واکنش مدیرعامل سابق آبی‌ها همراه شد.

فتحی با متهم کردن سعادتمند به دروغگویی، اعلام کرد حقوق او در استقلال پایین‌تر از مبلغ درخواستی سعادتمند بوده است.  

در همین حال شنیده می‌شود فتحی قصد دارد بابت اظهارات سعادتمند درباره رقم حقوق او در استقلال، از او شکایت کند. 

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 21اردیبهشت 1399، کد خبر:7349011،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین