پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
بر اساس شنیده ها دو نفر از مدیران شبکه بهداشت شهرستان باشت که حکم ابلاغ آن ها لغو شده است همچنان به فعالیت خود در این مرکز ادامه می دهند که ابهاماتی را به وجود آورده است.

شعارسال:با احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهدای شهرستان باشت ،مردم این شهرستان امیدوار بودند که دیگر هزینه ها برای درمان و رفت آمدها بین شهرهای استان به حداقل خواهد رسید و باافتتاح این بیمارستان امید در دل مردم این شهرستان بخصوص روستا نشینان و طبقه کم درآمد این شهرستان روشن شد،ولی بعد از گذشت  دو سال  از افتتاح این بیمارستان و راه اندازی بخشهای این بیمارستان ، بیماران شهرستان باشت در شهرستان های اطراف بخصوص گچساران جهت بستری مراجعه می کنند.
 
این درحالی است که شبکه بهداشت شهرستان باشت بیش از آنکه وقت خود را به جای خدمت به مردم کند به نظر می رسد دچار زد وبندهای سیاسی داخلی شده است، به طوری که شنیده شده است بعد از گذشت 3 ماه ازانتخابات 98 هنوز یار کشی های سیاسی و انتخاباتی در این مرکز ادامه دارد .
 
اما طبق شنیده ها شبکه بهداشت شهرستان باشت حواشی زیادی دارد که جا دارد نهادهای نظارتی در این خصوص ورود کنند،علاوه بر تغییرات مدیریتی که گویا خط دهی آن بیرون از سازمان است ،شنیده می شود چند ماه است حکم ابلاغ 2 نفر از معاونت های این شبکه به دلایل نامعلوم لغو شده است و حق بکار گیری این دو فرد  در این معاونت ها را ندارند اما با گذشت چند ماه از این حکم هنوز دو فردی که طبق قانون ابلاغشان لغو شده است در جایگاه های خود باقی مانده اند و با وجود تغییرات در راس شبکه بهداشت شهرستان باشت، هنوز این دو فرد به فعالیت خود ادامه می دهند.
 
حال این سوال به وجود امده است  پشت پرده حمایت از این دو فرد چه کسی می تواند باشد که بعد از لغو ابلاغ  آنها توسط مرجع بالاتر استانی، هنوز فعالیت آن ها در دو قسمت حساس مرکز شبکه بهداشت همچنان ادامه دارد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار:   21 اردیبهشت   1399،کدخبر:    157751  ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین