پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
سیف‌الله ابوترابی گفت:دریافت کد رهگیری کارت‌ ملی ‌هوشمند امری ضروری است که افراد به هنگام ثبت‌نام برای کارت ملی این کد را دریافت می‌کنند.

شعار سال: سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور درباره چگونگی دریافت کد رهگیری کارت ملی هوشمند افراد توضیحاتی داد.

نحوه دریافت کد رهگیری کارت ملی

 سیف‌الله ابوترابی درباره نحوه دریافت کد رهگیری کارت ملی هوشمند، اظهار کرد:دریافت کد رهگیری کارت‌ ملی ‌هوشمند امری ضروری است که افراد به هنگام ثبت‌نام برای کارت ملی این کد را دریافت می‌کنند.

 افرادی که کد رهگیری خود را گم کرده‌اند نگران نباشند

ابوترابی در خصوص افرادی که کد رهگیری خود را گم کرده‌اند، بیان کرد:اگر افراد کد رهگیری خود را قبل از دریافت کارت ملی هوشمند گم کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.ncr.ir کد پیگیری خود را دریافت کنند. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر ثبت‌احوال یا پیشخوان کد رهگیری خود را دریافت کنند.

در این راستا، ابوترابی از برطرف شدن بودجه تأمین کارت ملی‌هوشمند و ارسال بیش از ۴۶ میلیون کارت ملی به شهروندان خبر داد.

تکمیل بیش از ۵۶ میلیون کارت ملی هوشمند

 در پایان، قابل ذکر است، ثبت‌نام ۵۶ میلیون و ۳۰۰ نفر برای کارت ملی ‌هوشمند تکمیل شده بود و بر اساس آخرین آمار برای ۴۶ میلیون و ۲۹۹ هزار نفر کارت ‌ملی هوشمند ارسال شده بود.

همچنین حدود ۷ میلیون نفر از هموطنان فاقد کارت ‌ملی‌ هوشمند که به وعده چاپخانه دولتی قرار بود تا پایان سال ۹۸ مشکل کارت ‌ملی ‌هوشمند آن‌ها حل شود که  محقق نشده بود.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری صنایع،تاریخ 24 اردیبهشت 1399، کدخبر:174002،www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین