پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۱۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
صدور اسناد هویتی کشور دچار داستان شده است. بهانه های بی پایان و توجیه پشت توجیه و وعده به وقت وعده ، راهکار در پیش گرفته شده توسط مدیران سازمان ثبت احوال است. لطفا با قید فوریت به این بازی شرم آور پایان داده و علت تاخیرها را بشکلی شفاف برای مردم بازگو کنید. اگر امکان تهیه بدنه و تراشه به هر دلیل ممکن مقدور نیست، هویت بخشی قانونی به آن تکه کاغذ لعنتی( رسید نام نویسی برای دریافت کارت جدید) را تمام کنید و مردم را به دردسر نیندازید. اگر امکان صدور وجود دارد، لطفا زمان دقیق را مشخص کنید.

شعار سال : چند وقتی است که مردم بنا بر دلایلی ناشفاف و غیر قابل پذیرش دچار انواع مشکلات در اوراق هویتی خود شده اند. تکه کاغذی را بشکل شرم آور در اختیار شهروندان بعنوان رسید سند هویتی قرار داده و از شهروند می خواهند برو به وقت نامشخص قیامت تا کارتت را صادر کنیم؟ خبر می رسد که در استان خوزستان ، سند ازدواج کمیاب شده و دفاتر ثبت ازدواج و طلاق ، با مشکل مواجه هستند و ..... . واقعا این سازمان دچار چه آفتی شده که از حداقل وظایف خود بازمانده است؟

سخنگوی ثبت احوال می گوید که 10 میلیون نفر در انتظار دریافت کارت ملی هوشمند هستند و بیش از ۱.۵ میلیون نفر کارت ملی تولید داخل دارند. مواد اولیه و تراشه کارت ملی وارداتی است. اگر مواد اولیه تامین شود ظرف ۶ ماه برای ۱۰ میلیون نفری که در نوبت هستند کارت صادر می‎کنیم؟

در ثبت احوال کشور چه خبر شده است؟

آیا کسی نیست از این نازنین کارمند بپرسد که مگر مواد اولیه و تراشه کارت های بانکی، کارت هدیه بانکی و .... ، وارداتی نیست؟ چطور دارد تامین می شود؟ شما هم همان کار را بکنید. چرا در خصوص اصل داستان توضیح کافی به افکار عمومی نمی دهید؟ آیا پای وارداتچی و آقازاده خاصی در میان است که شما را قال گذاشته؟ لطفا به این حد از حاشیه روی و حاشیه گوئی پایان دهید.

مگر شهروندان بازیچه کم کاری های شما باید باشند؟  10 روز کاری برای دریافت پاسخ شفاف و قانع کننده افکار عمومی به این سازمان محترم فرصت داده می شود و در غیر این صورت، ماجرا از طریق بازرسی ویژه قوه قضائیه و ریاست محترم قوه ، دنباله گیری خواهد شد. منتظر دریافت توضیحات هستیم.

تعداد بازدید : 20

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
3
ایده کارت هوشمند ملی از کره جنوبی اماده است کارت ها هم توسط ژاپن تولید می شده تحریم انها کارت هوشمند با شکست روبرو کرد . کارت ملی هوشمند نیست مشخصات افراد که روى کارت نوشتن باید درون تراشه کارت مخفی باشد فقط با کارتخوان و رمز عبور با اتصال با پایگاه اطلاعاتی قابل خواندن باشد و هویت تایید شود تا از مشخصات افراد سو استفاده نشود کارت هوشمندفعلی را متوقف کنند کاربرد ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
فرق تراشه کارت ملی با تراشه کارت بانکی در چیه؟ اون هم که همین خصوصیات رو داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین