پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
محمد حسن صبوری دیلمی مدیرکل دفتر وزارتی وزیر صمت شد.

شعار سال: طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت دکتر محمد حسن صبوری دیلمی به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شد.
متن حکم حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر محمد حسن صبوری دیلمی
سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، تخصص و با توجه به شایسگی‌ها و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان «مدیرکل دفتر وزارتی» منصوب می‌شوید.
نظر به جایگاه مهم حوزه وزارتی، انتظار می‌رود ضمن حسن تدبیر و برنامه ریزی برای برقراری ارتباط موثر و پویا و با همکاری و هماهنگی کلیه معاونان، روسای سازمانها، مدیران و همکاران عزیز در وزارت و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در چارچوب شرح وظایف و انجام امور محوله موفق و موید باشید.
توفیق روز افزون کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر از خداوند متعال مسئلت دارم.
حسین مدرس خیابانی
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت
گفتنی است دکتر صبوری از اقتصاددانان خوشنام وکاردان در حوزه بازرگانی و تنظیم بازار و از حامیان و همراهان بخش تولید به شمار می‌رود و در مدت کوتاه حضورش در وزارت صمت طی ماه‌های اخیر ضمن ایجاد تعامل با فعالان بخش خصوصی و تشکلها، به ویژه در بخش کالا‌های اساسی و صنایع غذایی به طور جدی پیگیر حل مشکلات تولیدکنندگان و سایر فعالان بخش تنظیم بازار بود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فودپرس، کدخبر:، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1399، www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین