پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
پرهام جانفشان، مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، در واکنش به خبری مبنی بر بکارگیری تیم‌های غیر حرفه‌ای در امور مرمت آثار تاریخی در راستای مرمت و بازسازی آثار تاریخی در استان تهران تاکید کرد: صرفا از تیم‌های تخصصی استفاده می‌شود و من بکارگیری تیم های مبتدی را تکذیب می‌کنم.

شعار سال: پرهام جانفشان در خصوص بکارگیری تیم‌های مبتدی مرمت برای ترمیم آثار تاریخی واکنش نشان داد.

پرهام جانفشان، مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، در واکنش به خبر خبرگزاری برنا مبنی بر بکارگیری تیم‌های غیر حرفه‌ای در امور مرمت آثار تاریخی در راستای مرمت و بازسازی آثار تاریخی در استان تهران تاکید کرد: صرفا از تیم‌های تخصصی استفاده می‌شود و من بکارگیری تیم های مبتدی را تکذیب می‌کنم.

او افزود: تیم‌های که با مجموعه میراث فرهنگی تهران فعالیت می‌کنند از کیفیت بالایی در عرصه مرمت برخوردار هستند. ارزیابی این تیم‌ها با معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی تهران در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از بازسازی‌ها نیز که از محل اعتبارات دولت صورت می‌گیرد توسط سازمان مدیریت برنامه و بودجه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و آن را مدیریت می‌کند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:26اردیبهشت1399،کد خبر: 1001371،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین