پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
رییس جمهور کشور آذربایجان در مراسم تقدیر از قهرمانان المپیکی این کشور با اعطای بالاترین نشان کشور آذربایجان به رضا مهماندوست از وی تقدیر کرد.

شعارسال: رضا مهماندوست، سرمربی تکواندوی تیم‌ ‌ملی آذربایجان با این تیم در المپیک به یک نشان طلا و دو برنز دست یافت.

در مجموع کاروان آذربایجان به 18 مدال دست یافت که تنها طلای این کشور را رادیک عیسی‌اف، به سرمربیگری مهماندوست به دست آورد.

طی مراسمی از قهرمانان کشور آذربایجان تقدیر شد که در این مراسم الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان از رضا مهماندوست با اعطای بالاترین نشان دولتی این کشور تقدیر کرد.

در این مراسم تنها به مهماندوست این نشان اعطا شد. همچنین 200 هزار دلار پاداش رضا مهماندوست برای کسب یک طلا و دو برنز در المپیک بود.

در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیکی جمهوری آذربایجان جمشید خیرآبادی، سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی آذربایجان که به دو نشان برنز المپیک رسید، حضور داشت و از او نیز تقدیر شد.

همچنین صباح شریعتی و میلاد بیگی دو ورزشکار ایرانی تیم‌ ‌ملی آذربایجان که با این تیم به نشان برنز المپیک رسیدند، جوایز چشمگیری دریافت کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 13 شهریور 1395، کدمطلب: 95061308034 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین