پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از واردات ۶۸۰ هزار تن غذای دام به کشور طی ۲۵ روز گذشته خبر داد و فرا رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی مثل گندم را علت تاخیر حمل خوراک دام از بنادر کشور اعلام کرد.
شعار سال: حسن عباسی معروفان از متعادل شدن قیمت و عرضه خوراک دام در کشور خبر داد و گفت: در سه تا چهار ماه گذشته تاخیر در ترخیص کالا‌های رسیده به بنادر را داشتیم به دلیل اینکه ارز تخصیص داده شده بایدبه دست فروشندگان کالا‌ها می‌رسید تا اجازه ترخیص می‌دادند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در ۲۰ تا ۲۵ روز گذشته روند ترخیص کالا شکل مناسب تری به خود گرفته به نحوی که یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالای که اجازه ترخیص آن صادر شده تاکنون بالای ۶۸۰ هزار تن وارد کشور شده است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: علت تاخیر حمل خوراک دام از بنادر به استان‌های کشور اینکه تعداد کامیون‌های حمل بار به سبب فرا رسیدن برداشت محصولات از قبیل گندم، صیفی جات و چغندر قند در خوزستان و دیگر استان‌ها کاهش یافته است.

وی افزود: روزانه دو هزار تا دو هزار و ۲۰۰ تن کالا در بندر امام توسط کامیون‌ها بارگیری و به اقصی نقاط کشور حمل می‌شد که این عدد در روز پنجشنبه به ۱۰۰۰ کامیون رسید.

عباسی معروفان تصریح کرد: برای تسریع در حمل و نقل این کالا‌ها از بنادر با وزارت راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم انجام شده و تا دو هفته آینده وضعیت تامین کالا در کشور متعادل خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت ذرت در بنادر ۱۵۰۰ تومان و در مراکز استان‌ها ۱۷۵۰ تومان، کنجاله سویا در بنادر ۲۴۵۰ تومان و در مراکز استان‌ها ۲۷۰۰ تومان و جو در بنادر ۱۳۵۰ تومان و در بنادر ۱۶۰۰ تومان است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: قیمت این اقلام در مقایسه به سال گذشته تغییر پیدا نکرده فقط ذرت تا یک ماه پیش در بنادر ۱۳۵۰ تومان بوده که با احتساب افزایش رسمی ۱۵۰ تومانی به ازای هر کیلو به ۱۵۰۰ تومان رسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1399 ، شماره خبر: 2267465 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باید انحصار وارداتی این خوراک از چنگ چندنفر دربیاد و یک مدیریت اصولی برای این مسئله اندیشیده بشه که مثل امسال تولیدکنندگان دام و طیور برای خوراک دام اینقدر معطل نباشند و قیمت ها نجومی بالا نرود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین