پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
همزمان با سالروز تاسیس موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک وصیت‌نامه تاریخی جهان پهلوان «غلامرضا تختی» و تندیس برخی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی رونمایی می‌شود.
شعارسال:موزه المپیک و پارالمپیک 31 اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری، برخی نمایندگان مجلس، مقامات ارشد ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در محل کمیته ملی المپیک گشایش یافت و امروز (دوشنبه) در نخستین سالروز گشایش این موزه آثار ارزشمند دیگری با حضور مقامات ارشد ورزشی کشور جمع‌آوری و برخی هم رونمایی می‌شود.
 
    همچنین در سالروز افتتاح این موزه، از وصیت نامه جهان پهلوان غلامرضا تختی که توسط بابک تختی فرزند ایشان به صورت امانی به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اهدا شده است رونمایی می شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری خبرآنلاین   ،تاریخ انتشار:  29 اردیبهشت   1399،کدخبر: 1389407  ،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین