پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
تعویق المپیک توکیو یک اتفاق جهانی بود که باعث شد ورزشکاران مصدوم از این فرصت استفاده کنند. باید آن را به فال نیک بگیریم
شعار سال: سعید فرخی، پیشکسوت کاراته درباره اهمیت تاسیس و راه‌اندازی موزه ورزش: تاسیس موزه ورزش کار بسیار پسندیده و بزرگی بود که خوشبختانه انجام شده است. این اتفاق به نوعی باعث خواهد شد زحمات پیشکسوتان ورزشی که سال‌ها پیش برای کسب عناوین مختلف برای کشورشان کشیدند الان به خوبی دیده شود.

او ادامه داد: همین کار به تنهایی تجلیل از عملکرد پیشکسوتان هم به شمار می‌رود. الان مدال‌هایی که در خانه بودند با این کار در دید عموم مردم قرار گرفته و بیشتر دیده خواهد شد. این کار باعث می‌شود حتی وزرشکاران قدیمی هم از ذهن مردم و به ویژه ورزش دوستان پاک نشود.

فرخی درباره تعویق یک ساله المپیک توکیو توضیح داد: به هر جهت تعویق المپیک یک اتفاق جهانی بود که همه کشور‌ها را درگیر کرد، اما باید آن را به فال نیک بگیریم و استفاده خوبی از فرصت به دست آمده داشته باشیم. در حال حاضر بازیکنی مانند حمیده عباسعلی با مصدومیت مواجه شده است که این تعویق به سود او شد، چون به راحتی می‌تواند دوران مصدومیت خود را سپری کند و برای سال آینده خودش را آماده کند. در برخی رشته‌های مهم دیگر مانند کشتی و وزنه برداری هم به این صورت است پس بهتر است نگاه منفی نسبت به این اتفاق نداشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کدخبر: ۱۰۰۴۶۱۹، تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین