پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
حسن روحانی، درباره وضعیت این روز‌های تیم ملی کاراته گفت: با مربی ژاپن صحبت می‌کردم، آن‌ها هم مثل ما وضعیتشان بلاتکلیف است و تمریناتشان به ناچار تعطیل شده است.او اعلام کرد جای مناسبی برای تمرین در یکی از کشور‌ها پیدا کنیم تا کاراته کا‌های ایران و ژاپن با هم تمرین مشترک داشته باشند.
شعار سال: حسن روحانی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کاراته ایران، اظهار کرد: با وجود چنین شرایطی منتظریم ببینیم تکلیف المپیک چه می‌شود. حرف و حدیث زیاد است و مشخص نیست المپیک در نهایت برگزار می‌شود یا خیر. در حال حاضر به ناچار تمامی اردو‌ها و مسابقات چند ماهی است تعطیل شده و امیدوارم با بهبود اوضاع به شرایط طبیعی برسیم.

مربی تیم ملی کاراته افزود: با تک تک بچه‌ها هم من و هم آقای هروی در ارتباط هستیم و وضعیتشان را مرتب پیگیری می‌کنیم. در حال حاضر باید با همین وضعیت سر کرد و ورزشکاران با برگزاری تمرینات انفرادی آمادگی شان را در سطح قابل قبول نگه دارند. دو شب پیش با مربی ژاپن صحبت می‌کردم، آن‌ها هم مثل ما وضعیتشان بلاتکلیف است و تمریناتشان به ناچار تعطیل شده است. او اعلام کرد جای مناسبی برای تمرین در یکی از کشور‌ها پیدا کنیم تا کاراته کا‌های ایران و ژاپن با هم تمرین مشترک داشته باشند.


روحانی با بیان اینکه سوچی روسیه تنها فضای مساعد برای برگزاری تمرینات است، گفت:، اما ازدیاد نفرات در آنجا نیز با مخالفت روسیه مواجه می‌شود. شاید بتوان گفت فقط المپیکی‌ها آنجا تمرین می‌کنند. شرایط به شکلی است که نمی‌توان هیچ تصمیم خاصی گرفت و باید منتظر بمانیم.


وی افزود: با برادرم (سرمربی روسیه) نیز صحبت کردم تا اگر بشود تیم ملی را برای اردو به روسیه ببریم که این موضوع بستگی به شرایط میزبان و موافقت آن‌ها دارد. الان شرایط بدی داریم، فعلا اردو‌ها تعطیل شده و باید ببینیم تکلیف المپیک چه می‌شود. همه چیز به تصمیم IOC بستگی دارد. به راحتی نمی‌توانند حکم به لغو المپیک بدهند چرا که هزینه‌های زیادی از سوی میزبان، فدراسیون‌های جهانی و یا کشور‌های مختلف برای حضور در المپیک صورت گرفته، اما از سوی دیگر نیز شیوع کرونا وضعیت را خطرناک کرده است.


روحانی افزود: احتمالا اولین مسابقه در مراکش است که بهمن یا اسفند برگزار می‌شود. اگر تا آن زمان شرایط عادی شود بلافاصله اردو را آغاز می‌کنیم و تمرینات را از سر می‌گیریم.


مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به اولین حضور رشته کاراته در المپیک و احتمال تصمیم به لغو ادامه حضور این رشته در المپیک پاریس، گفت: بر روی کاراته هزینه زیادی در جهان شده و اینطور نیست که بخواهند راحت کاراته را از المپیک کنار بگذارند. قطعا اینطور نخواهد شد. فکر می‌کنم تا ۲۰ روز دیگر تکلیف المپیک مشخص شود و باید ببینیم چه راهکاری برای آن اندیشیده خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 419934 ، etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین