پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
رئیس فدراسیون کاراته با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد این فدراسیون در سال گذشته گفت: با استفاده از خرد جمعی و نیروهای جوان و تحصیلکرده امور فدراسیون را پیش بردیم.
شعار سال: مجمع سالیانه فدراسیون کاراته صبح امروز چهارشنبه با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک و سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در سالن مجامع آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع که برخی هیات ها از جمله تهران، گیلان و آذربایجان غربی، نماینده داوران، ورزشکاران و باشگاه ها حضور داشته و سایر استانها به صورت ویدئو کنفرانس در مجمع شرکت داشتند. در ابتدا کلیپی از فعالیت های سال ۹۸ فدراسیون پخش شد.

حسن طباطبایی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و درگذشت استاد صفری از اساتید بزرگ کاراته ایران گفت: در سال گذشته ۱۵ اعزام داشتیم که حاصل آن کسب سهمیه المپیک بوده و اکنون بهمن عسکری با اقتدار سهمیه کسب کرده است. کاپیتان تیم ملی و سجاد گنج زاده نیز در رقابتی نزدیک برای رسیدن به المپیک تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در بخش دختران خانم عباسعلی موفق به کسب سهمیه شده و سارا بهمن یار و رزیتا علیپور در آستانه دریافت مجوز حضور در توکیو هستند. اینها حاصل تلاش مربیان و زحمت کشان کاراته در سراسر کشور و حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حضور در مسابقات مختلف بوده است.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: تلاش کردیم در فدراسیون همه کمیته ها را فعال کرده و با خرد جمعی و استفاده از جوانان تحصیل‌کرده و قهرمانان حرکت خوبی در این بخش انجام شود. ضمن اینکه سبک ها به عنوان بازوان توانمند فدراسیون هستند که به خوبی فعال شده اند. هیات رئیسه سازمان لیگ راه اندازی شد و مسابقات مختلف را طراحی کردیم.

وی ادامه داد: فدراسیون کاراته سالیان سال است که از نداشتن خانه کاراته رنج می برد که با حمایت های خوب کمیته ملی المپیک سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب جهت برگزاری اردوهای تیم ملی در اختیار قرار گرفت. ضمن اینکه سالنی در مجموعه تختی در اختیار قرار گرفته و ان شالله کمپ مجهز کاراته در آن تشکیل خواهد شد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود از راه اندازی سامانه ملی کاراته و اهمیت آن سخن گفت.

در ادامه مجمع گزارش مالی از سوی خزانه دار ارایه و حسابرس توضیحاتی داد. پس از طرح مباحثی در این خصوص زند رئیس هیات استان مرکزی مطالبی در مورد گزارش مطلوب مالی نسبت به سال گذشته که مشروط عنوان شده بود عنوان و در نهایت این گزارش به تصویب اعضا مجمع رسید.

رئیس فدراسیون کاراته در بخشی از این مجمع به راه اندازی سامانه ملی کاراته اشاره و اعلام کرد که هزینه های عضویت، نحوه تقسیم بندی مبالغ بین هیات و سبک، نحوه تدوین حقوق و دستمزد داوران، قهرمانان، مربیان، عوامل اجرایی، نرخ احکام، در دستور کار فدراسیون است که پس از تدوین به هیات ارسال و پس از اخذ نقطه نظرات لازم، به همراه تقویم و برنامه های سال ۹۸ جهت تصویب به هیات رئیسه تفویض اختیار شد.

صابر عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران با تشکر از فدراسیون کاراته در خصوص تخصیص بخشی از منابع مالی به هیات ها پیشنهاد داد که کمیته ای در خصوص تعیین سهم هیات ها از سامانه ملی و احکام تشکیل شود.

زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی راه اندازی سامانه ملی را انقلابی در کاراته ایران عنوان داشت و پیشنهاد داد که مبالغ مورد اشاره ابتدا به هیات ها ارسال شده و پس از آن هیات رئیسه در مورد آن تصویب گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 شهریور  1399، کد خبر: 5013871،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین