پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کاراته‌کا تیم ملی ایران گفت: نگاه مردم نسبت به کاراته خیلی بهتر شده است. با کمک رسانه و همچنین المپیکی شدن این رشته و از طرفی قهرمانی مطلق پیاپی در مسابقات جهانی و افتخارات بزرگ و ارزشمندی که توسط این تیم به دست آمد.
شعارسال: کاراته‌کا تیم ملی ایران گفت: نگاه مردم نسبت به کاراته خیلی بهتر شده است. با کمک رسانه و همچنین المپیکی شدن این رشته و از طرفی قهرمانی مطلق پیاپی در مسابقات جهانی و افتخارات بزرگ و ارزشمندی که توسط این تیم به دست آمد.
 
 سعید احمدی، عضو تیم‌ملی کاراته ایران که این روزها برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در کمپ تمرینی آمریکا مشغول به فعالیت است، در واپسین روزهای سال ۹۸ گفتگویی را با خبرگزاری برنا انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:
 
سال ۹۹ را برای کاراته ایران چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 
امسال وضعیت کاراته ایران در سطح جهانی خیلی خوب است. با توجه به اینکه تا الان چهار سهمیه توسط قهرمان‌های کشورمان کسب شده است و با توجه به پتانسیل کاراته ایران نیز می‌توان امیدوار به مدال های خوشرنگ المپیک بود.
 
 تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره شما؟
 
تلخ ترین خاطره  من ناداوری در فینال قهرمانی جهان در سال 2012 بود که مدال طلای من به نقره تبدیل شد و بهترین خاطره ورزشی هم کسب مدال طلای تیمی جهانی در سال ۲۰۱۴ در کشور آلمان بود که بعد از پنجاه سال کاراته ایران قهرمان جهان شد و کاراته ایران در آن سال جهش فوق العاده‌ای کرد.
 
طرفدار پرسپولیس هستید یا پرسپولیس؟
 
خیلی وقت است از فوتبال دور شدم اما همیشه طرفدار پرسپولیس بودم. هر موقع بازی باشد سعی می‌کنم تماشا کنم.
 
در مجموع سال جدید را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
 
سال ۹۹ به نظرم سال مهمی خواهد بود هم برای ورزش و هم برای کل مردم ایران و دنیا که با بحران کرونا مواجه هستیم و همه باید با هم تلاش کنیم و از این بحران با کمترین درصد آسیب بتونیم بیرون بیایم.
 
نگاه مردم نسبت به رشته شما چگونه است؟
 
 نگاه مردم نسبت به کاراته خیلی بهتر شده است. با کمک رسانه و همچنین المپیکی شدن این رشته و از طرفی قهرمانی مطلق پیاپی در مسابقات جهانی و افتخارات بزرگ و ارزشمندی که توسط این تیم به دست آمد توجه به این رشته بسیار زیاد شده و خیلی از جوان ها علاقمند به فعالیت در این رشته  ورزشی زیبا و موفق شدند.
 
در نا امیدی با چه چیز آرام می‌شوید؟
 
من در ناامیدی با خلوت کردن و مثبت اندیشی سعی می‌کنم آرام شوم. در موقعیت ناامیدی و یا شکست سعی میکنم تصمیم احساسی نگیرم و محکم تر به هدفی که دارم تمرکز کنم.
 
نظر شما در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها که به یکی از دغدغه‌ها در سال گذشته تبدیل شده بود؟
 
حضور بانوان در ورزشگاه از اتفاق های بزرگ ورزش ایران بود و مردم از این تصمیم بسیار شاد شدند. همچنین تاثیری بزرگ در ایجاد انگیزه جوان‌ها در سطح کشور ایجاد کرد.
 
اهداف شما برای سال جدید؟
 
اهداف من در سال ۹۹ تمرکز روی ورزش قهرمانی و مسابقات پیش رو و همچنین تلاش برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته تحصیلی خودم که اقتصاد است خواهد بود.
 
                                                                                                               
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار:  12   فروردین    1399،کدخبر:  982860 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین