پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس و اولین ایرانی حاضر در مسابقات اوپن کاراته آمریکا، با شکست کاپیتان تیم ملی کاراته آمریکا به مدال طلا دست یافت.

شعار سال: مسابقات اوپن کاراته آمریکا در حالی روز گذشته به میزبانی هتل پاریس لاس وگاس با حضور بیش از هزارکاراته کا انجام شد که سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس با حضور در این رقابت ها در چهارمین مبارزه خود با شکست حریفان خود به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

این رقابت ها هر ساله در آمریکا برگزار می شود و یکی از معتبرترین مسابقات آمریکا محسوب می شود که در تمام رشته این مسابقات پیگیری می شود.

سعید احمدی نخستین ایرانی حاضر در این مسابقات بود که توانست در فینال این مسابقات با شکست کاپیتان تیم ملی آمریکا به مدال طلا برسد.

«تام اسکات» کاپیتان تیم ملی آمریکا پیش از این شش بار موفق به کسب مدال طلا شده بود که در این رقابت ها با شکست مقابل نماینده کشورمان به مدال نقره دست یافت. «اسکات» پیش از این رافائل آقایوف ستاره کاراته دنیا را نیز شکست داده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کد مطلب: 13970113000325، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Austria
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
اخه تو این همه شلوغی که به قهرمانی این عزیزان توجه میکنه؟ اینا دارن تو ایران حروم میشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین