پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
ذبیح‌الله پورشیب، عضو تیم ملی کاراته، درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال 97 گفت: ورزش ایران در سال 97 روزهای پر رویدادی را پشت سر گذاشت. کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های آسیایی جاکارتا عناوین مهمی را کسب کرد. رشته ورزشی کاراته هم که در رده رشته های ورزشی المپیکی قرار گرفت و در مسابقات مهمی حضور پیدا کرد.

شعارسال: عضو تیم ملی کاراته ایران گفت: همیشه تلاش کردم در هر رویدادی که شرکت می‌کنم با تمام توان و تلاش به میدان بروم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

 ذبیح‌الله پورشیب، عضو تیم ملی کاراته، درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال 97  گفت: ورزش ایران در سال 97 روزهای پر رویدادی را پشت سر گذاشت. کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های آسیایی جاکارتا عناوین مهمی را کسب کرد. رشته ورزشی کاراته هم که در رده رشته های ورزشی المپیکی قرار گرفت و در مسابقات مهمی حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: برای کسب سهمیه المپیک 2020 در رویدادهای مختلفی حضور پیدا کردیم و سال 97 سال پر تلاش و ورزشی برای من بود زیرا برای کسب سهمیه المپیک مجبور شدم در رویدادهای مختلف حضور پیدا کنم. هر مسابقه ای شرایط خاص خودش را دارد و به هر حال پیش می آید که گاهی اوقات دست هر ورزشکاری از مدال کوتاه بماند. من در دوره های قبلی در کاراته وان پاریس ۴ مدال گرفتم و این دوره هم تا پای کسب مدال پیش رفتم؛ اما در آخرین ثانیه مدال از دستم پرید. این اولین مسابقه ما در سال ۲۰۱۹ بود و تورنمنت دیگر برای کسب سهمیه در پیش داریم و معتقدم تازه اول راه هستیم.

پورشیب با اشاره به اینکه برای کسب سهمیه المپیک رقابت سختی در جریان است، افزود: ۴ نفر از طریق رنکینگ سهمیه می گیرند و بقیه بازهم شانس خواهند داشت. امتیازات ۱۰ نفر اول رنکینگ خیلی به هم نزدیک است و این امکان وجود دارد با یک یا ۲ مدال رنکینگ ها جابجا شود. به هر حال امیدوارم بتوانم با کسب بهترین نتیجه سربلند باشم و در المپیک حاضر شوم.

وی یادآور شد: من همیشه تلاش کردم در هر رویدادی که شرکت می‌کنم با تمام توان و تلاش به میدان بروم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. نوع کمیته زدن‌ها و عملکردم این را نشان می‌دهد اما برخی اوقات شرایطی پیش می‌آید که از لحاظ روحی، روانی و جسمانی به نتایج دلخواه نمی رسید. خدا در مسابقات جهانی اتریش و بازی‌های جهانی لهستان به من لطف داشت و نتایج خوبی کسب کردم. همیشه پر انرژی کار کردم تا بهترین نتایج را به دست بیاورم. امیدوارم در سال جدید نیز این روند ادامه داشته باشد و هیچ وقت از انرژی و انگیزه من کم نشود و با تمام وجود به کارم ادامه بدهم تا در مسابقات آینده و میادین مختلف بهترین نتیجه را برای کشورم به دست بیاورم.

پورشیب با تاکید بر اینکه در حال حاضر نگاه به کاراته عوض شده است، بیان کرد: همه انتظار دارند با توجه به المپیکی شدن این رشته ورزشی، درخشش بسیار زیادی داشته باشد، با اضافه شدن کاراته به المپیک روح تازه‌ای به این رشته دمیده شد، همه ما تلاش می‌کنیم درخشش خوبی در تمام مسابقات داشته باشیم. هر فدراسیونی مشکلات خاص خود را دارد، اما به اعتقاد من عمده‌ترین و اصلی‌ترین مشکل فدراسیون کاراته بودجه است. از سالیان قبل ورزشکاران کاراته مطالباتی را درخصوص قهرمانی‌های که به دست آوردند دارند که اگر به این مطالبات رسیدگی شود قطعا ما می‌توانیم با انگیزه و روحیه بهتری در مسابقات پیش‌رو حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های مختلف باید با برنامه‌ریزی مدون خود را برای حضور در المپیک 2020 آماده کنند، افزود: فرصتی برای آزمون و خطا نداریم و باید به کسی که شایستگی‌های خود را ثابت کرده اطمینان کنیم. شرایط خوبی که تیم ملی در یک سال گذشته داشت و همچنین آرامشی که مجموعه فدراسیون به خصوص رییس فدراسیون به تیم داد، این قهرمانی‌ها برای ایران به دست آمد.

عضو تیم ملی کاراته در پایان، گفت: نفرات تیم ملی با خیال راحت در اردوها حاضر می شدند و با برنامه ریزی دقیق سرمربی تیم تمرینات به صورت منظم انجام می شود. مدت زندگی کردن و حرفه ای فکر کردن باعث خواهد شد که بتوانیم تا سالیان سال با قدرت در ورزش قهرمانی حضور داشته باشیم و تا زمانی که این دو مسأله را رعایت می کنیم برای کشورم افتخار آفرینی خواهم کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 14فروردین 1398 ، کدخبر:829598 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
این حضور میتونه به ورزشکاران ما انگیزه مضاعف بده و برای افتخار ملی قدم بردارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین