پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
پنجشنبه هفته جاری، روز رای گیری برای ریاست فدراسیون کاراته می باشد. جوانی با درک شرایط کاراته کشور ،کمر همت بسته و خود را متعهد به فراهم کردن هوای تازه برای کاراته دانسته و به میدان آمده است. اما ما با او چه کردیم؟ تکفیر کردیم و زیر سوالش بردیم . او برای رخصت طلبی از بزرگان ، به دور و نزدیک رفت و کرنش کرد و احترام گذاشت و مشارکت طلبید. اما ما ، برچسب زدیم و سو تعبیر کردیم. باید از نمایندگان هیات های استانی پرسید که آیا شرافت شما فروشی است؟ آیه 11 سوره رعد را فراموش نکنیم. مخاطب خاص این گزارش ، نمایندگان هیات های استانی فدراسیون کاراته می باشند.
شعار سال : پنجشنبه هفته جاری، روز رای گیری برای ریاست فدراسیون کاراته می باشد. جوانی با درک شرایط کاراته کشور ،کمر همت بسته و خود را متعهد به فراهم کردن هوای تازه برای کاراته دانسته و به میدان آمده است. اما ما با او چه کردیم؟ تکفیر کردیم و زیر سوالش بردیم . او برای رخصت طلبی از بزرگان ، به دور و نزدیک رفت و کرنش کرد و احترام گذاشت و مشارکت طلبید. اما ما ، برچسب زدیم و سو تعبیر کردیم. باید از نمایندگان هیات های استانی پرسید که آیا شرافت شما فروشی است؟ آیه 11 سوره رعد را فراموش نکنیم. مخاطب خاص این گزارش ، نمایندگان هیات های استانی فدراسیون کاراته هستند. 

خداوند در آیه 11 سوره مبارکه رعد می فرمایند :
"برای هر کس، پاسبان ها از پیش رو و پشت سر برگماشته شده که به امر خدا او را نگهبانی کنند. خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حال شان را تغییر دهند (و از نیکی به بدی شتابند)، و هرگاه خدا اراده کند که قومی را (به بدی اعمال شان) عقاب کند هیچ راه دفاعی نباشد و برای آنان هیچ کس را جز خدا یارای آنکه آن بلا بگرداند، نیست."


سوالات ما از نمایندگان و بزرگان هیات های استانی فدراسیون کاراته این است :

- آیا تکفیر و تهمت و زیر سوال بردن ، حق و شایسته جوانی است که برای رخصت طلبی و مشارکت خواهی از بزرگان کاراته ،به دور و نزدیک رفته و پیمان بسته و حق پیش کسوت ها را پاس داشته و سر تعظیم برایشان فرود آورده است؟

- آیا فضای گذشته و حال رشته کاراته و فدراسیون ، برای ما قابل قبول بوده و در شان این رشته ورزشی پهلوان پرور می باشد؟ آیا آن حجم از درگیری ها و ناملایمت ها را به همین زودی فراموش کرده ایم؟  اجازه بدهید غیرت قهرمانی و اخلاق حرفه ای،برای ما قضاوت کند.

- آیا با در پیش گیری نوعی محافظه کاری و نفع گرایی فردی و حتی رفاقت طلبی ، می توانیم انتظار احیای وضعیت غیرقابل قبول موجود را داشته باشیم؟ اگر ذره ای به منافع خودمان هم شده بیندیشیم، از رای دهی سفارشی فاصله گرفته و امساک خواهیم نمود.

- آیا با دستور ، توصیه ، تهدید و  سفارش، می توان فدراسیون داری کرد؟ کدام مدیر دولتی جهت دهنده ، می تواند بیش از دو سال در وزارتخانه یا فدراسیون پابرجا بوده و اعتبار  او، عاملی برای جهت دادن به نگرش های پیشکسوتان باشد. تاکی و کجا، باید یک فدراسیون ورزشی پر افتخار، وابسته به دولت و دولتی ها باشد.

- آیا از کسانی که آزمون خود را در گذشته پس داده اند، می توان انتظار تحول ، تعالی و هوای تازه داشت؟ لطفا با انفعال رفتاری و تابعیت بدون تفکر، تاریخ را تکرار نکنیم.  

- ..... 

بزرگان و سروران ما در هیات های استانی به تجربه سالیان قبل ، می دانند که توصیه ها ، لبخندهای گرم و وعده های ارایه شده توسط برخی از افراد در قبل از رای گیری ، تعارفاتی سطحی و تخیلاتی برای جلب نظر است. همه می دانیم که حتی به فرض وجود نیت خیر برای برآورده کردن وعده های داده شده،قادر به وفای به عهد نیستند . اگر می توانستند، در سالیان ماضی، فرجام می گرفت، آنچه که باید انجام می شد.

انتظار صدها هزار ورزشکار و مخاطب رشته کاراته کشور این است که با انتخاب درست ، شرایط را برای قربانی نشدن داوود مژده دهنده به هوای تازه کاراته ،فراهم کنید .  انتظاری که مسلما اخلاق گرایی ، شرافت پیشکسوتی و منش حرفه ای موجود در نمایندگان استانی، بدان لبیک گفته و بشکلی آگاهانه و متعهدانه ،آنان را پای صندوق های رای می کشاند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین