پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر می بایست،شرمگین برای طرح چنین شایعاتی در خصوص فدراسیون کاراته و یا خدای ناکرده ، وقوع این مسائل باشند. بعید نبود که این اتفاقات و یا شایعات ، در هر کشور توسعه یافته ای مطرح می شد، مقام اول ورزش آن کشور ، مجبور به استعفا می گردید. آقای دکتر سلطانی فر برای روشن شدن افکار عمومی و اصلاح برداشت ها، بفرمایند که ...... .
شعار سال : بد و خوب ، ترش و شیرین یک هفته رقابت انتخاباتی در فدراسیون کاراته با مشخص شدن نتایج آرای ریخته به صندوق توسط نمایندگان هیات های استانی و سایر اعضای دارای حق رای ، به اتمام رسید. این رقابت یک هفته ای ، صرفا به مشخص شدن وضعیت ریاست فدراسیون کاراته ختم نشد، بلکه دنیایی از چالش ها، الزامات ، کمبودها ،کاستی ها ، ناکارآمدی ها و ..... ، موجود در لایه های چندگانه فدراسیون کاراته و حتی با اندکی چشم پوشی، سایر فدراسیونها را برملا کرد.

وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر می بایست،شرمگین برای طرح چنین شایعاتی در خصوص فدراسیون کاراته و یا خدای ناکرده ، وقوع این مسائل باشند. بعید نبود که این اتفاقات و یا شایعات ، در هر کشور توسعه یافته ای مطرح می شد، مقام اول ورزش آن کشور ، مجبور به استعفا می گردید. آقای دکتر سلطانی فر برای روشن شدن افکار عمومی و اصلاح برداشت ها، بفرمایند که :

- اعلام رسمی و نهایی لیست اعضای ثبت نام کرده و تائید صلاحیت شده، چه مدت قبل از برگزاری انتخابات می بایست، اتفاق بیفتد؟ آیا اساسنامه فدراسیون ها ، اشاره آشکار به این مهم دارد و یا بشکل بخشنامه ای ، مطرح می شود؟ جناب وزیر بفرمایند که این موارد در انتخابات فدراسیون کاراته رعایت شده است یا خیر؟

- شایعات و شنیده هایی از برگزاری یک جلسه مشترک و برقراری تماس تلفنی فراگیر با کلیه روسای هیات های ورزشی در شب قبل از انتخابات و لابی گری و جهت دهی آرا به سمت نامزدی خاص وجود دارد؟ آیا مقام عالی وزارت ، این شایعات را تائید می کنند؟(هرچند راست آزمایی این مسئله با یک پرینت تلفن همراه و چک کردن دوربین ها، به راحتی قابل اثبات یا رد است. اگر مقام عالی وزارت قصد بررسی دارند، لطفا سریع تر عمل کنند که بهانه پاک شدن فیلم و ذخیره تصاویر جدید روی فیلم قبلی پیش کشیده نشود)

- شایعات و شنیده ها بیان می کنند که سرپرست فدراسیون ، محور این لابی ها بوده است. شایعات تاکید دارند که نامبرده با انجام درست کار خود، از یک طرف رضایت مقام عالی وزارت را کسب نموده و از طرف دیگر، ماندگاری خود را بواسطه حضور همکار قبلی در نقش رئیس فدراسیون ، تضمین می کند . آیا جناب سلطانی فر، در این خصوص چیزی شنیده اند؟ آیا ضرورتی برای بررسی و راست آزمایی این شایعات وجود ندارد؟ بنظر می رسد که  افکار عمومی تشنه شنیدن تائید یا تکذیب وزیر،آنهم بشکلی آرام و بدون هیاهو باشند؟

- مسلما جناب وزیر تائید می فرمایند که عملکرد ادوار فدراسیون کاراته را با هیچ متر و معیاری نمی توان بعنوان عملکرد قابل قبول، محسوب نمود. چه توضیحی توسط جناب وزیر در این خصوص قابل ارایه به افکار عمومی است ؟ ضمن احترام به حقوق فردی کلیه نامزدها و فرد منتخب (همچنین عرض تبریک انتخاب و انتصاب) ، آیا سبک و شیوه آزمون شده قبلی در فدراسیون کاراته، می تواند جهت دهنده به الزامات ، چالش ها و ماموریت های آتی باشد؟

- جناب سلطانی فر ، چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید، فدراسیون کاراته و جایگاه این ورزش در حال نابود شدن است. آقای محترم و وزیر عزیز ، اینجا بحث غالب شدن سلیقه من و تو نیست، اینجا بحث منابع ملی و حیثیت یک رشته ورزشی مطرح است . با ذکاوتی که در شما سراغ داریم، خوب می دانید که چه می گوئیم . دور زدن قانون با قانون ، دیگر کهنه شده است جناب وزیر . شما در حداقل برداشت ها، فرزند همین آب و خاک هستید. خون و پوست و گوشت و جایگاه و حیثیت حرفه ای شما، متعلق به همین کشور است، کار کاراته تمام شد،کنارش می گذاریم ، لطفا بفکر سایر فدراسیون ها باشید. حداقل برای تقویت جایگاه خودتان هم که شده ، رسیدگی ویژه به فدراسیون کاراته کنید. 

- آقای وزیر، نگذارید کار بجایی بکشد که بعد از یک سال ، رسانه ها عملکرد شما را در روند ضعف نظارتی بر فعالیت فدراسیون کاراته یا سایر فدراسیون ها به چالش بکشند، گروه های حرفه ای ، پای در دادگاه گذاشته و مطالبه گر حقوق از دست رفته از مدیران دولتی باشند و یا سوالات متعدد از طرف مجلس بر علیه شما مطرح شده و شما را به پاسخگوی بکشانند . این آینده ، زیبنده ورزش کشور، مقام شامخ شما و رشته افتخارآفرین کاراته نیست.


گفتنی ها را با زبانی مشفقانه و مودبانه (هرچند بی پرده و بدون تعارف) ، گفته ایم ، بسیار متمایل به شنیدن توضیحات ، توجیحات ، روشنگری ها ، جوابیه و ...، از جانب شما و یا هر مقام مسئول مرتبطی در وزارت ورزش و جوانان و یا حتی مدیران جدید و قدیم، فدراسیون کاراته می باشیم. لطفا ما را ارشاد نموده و روشنگری کنید.
منتظریم، با افزایش تعاملات ، دلخوری ها و زاویه های ایجاد شده در روند های حرکتی کاهش یافته و شاهد افزایش مودت ها باشیم . در پایان مجددا عرض می گردد که فدراسیون کاراته هوای تازه می خواهد که دیر یا زود، به آن خواهد رسید.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 

اخبار مرتبط
برچسب ها: شایعات فدراسیون کاراته ، آسیب شناسی فدراسیون کاراته ، چالش های فدراسیون کاراته ، مشکلات فدراسیو کاراته ، نارضایتی از فدراسیون کاراته ، اعتراض به فدراسیون کاراته ، سو مدیریت در فدراسیون کاراته ، انتخابات فدراسیون ها ، انتخابات فدراسیون های ورزشی ، رای هیات های استانی ، مهندسی انتخابات فدراسیون های ورزشی ، شایعات مهندسی انتخابات در فدراسیون ، مهندسی دولتی انتخابات فدراسیون ، مدیریت ورزشی یا مدیریت سیاسی ، اراده سیاسی در ورزش ، ورزش و انتخابات مجلس ، فدراسیون کاراته و انتخابات مجلس ، ورزش و انتخابات ریاست جمهوری ، فدراسیون کاراته و انتخابات ریاست جمهوری ، مستندات مهندسی انتخابات فدراسیون ، نامزدهای انتخابات فدراسیون ، اسامی نامزدهای انتخابات فدراسیون ، فساد در ورزش ، سو مدیریت روسای فدراسیون ها ، ضعف فدراسیون های ورزشی ، حاشیه های فدراسیون های ورزشی ، حاشیه های فدراسیون کاراته ، رضایت از فدراسیون کاراته ، لابی سرپرست فدراسیون ، لابی دبیر فدراسیون ، هوای تازه کاراته ، کاراته هوای تازه می خواهد ، مدیریت سنتی در فدراسیون ، چالش های انتخابات فدراسیون ، تخلفات در برگزاری انتخابات فدراسیون ، دکتر سلطانی فر ، سلطانی فر وزیر ورزش ، دخالت سلطانی فر در انتخابات فدراسیون ، نظر سلطانی فر به انتخبات فدراسیون ، هوای تازه در کاراته ، فدراسیون کاراته هوای تازه می خواهد ، تحول در فدراسیون کاراته ، تقلب در فدراسیون ، تقلب ناشیانه ، تقلب ناشیانه در انتخابات ، سوال از وزیر ورزش ، چالش برای وزیر ورزش ، وزیر ورزش و انتخابات فدراسیون ها ، استعفای وزیر ورزش ، ابطال انتخابات فدراسیون
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین