پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: هدف اصلی‌ام در مسابقات آینده، المپیک ۲۰۲۰ است و با دعای مردم افتخارات خوبی برای مردم آذربایجان کسب خواهم کرد.
شعار سال: یونس سرمستی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در رشته مدیریت ورزشی بوده و تحصیلات کارشناسی خود را نیز در رشته کارشناسی پیوسته تربیت بدنی علوم ورزشی در این واحد دانشگاهی به پایان رسانده است.
وی سال ۱۳۹۶ به‌عنوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان به مسابقات دانشجویان جهان که سال ۲۰۱۶ در کشور ترکیه برگزار شد، اعزام و توانست مدال طلا و دکتری افتخاری این مسابقات را کسب و افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
سرمستی که ۱۵ فروردین امسال ۲۵ سالگی خود را جشن گرفت از ۱۰ سالگی با تشویق‌های برادرش یوسف به ورزش کشتی روی آورده و از ۱۲ سال قبل نیز به‌عنوان ملی‌پوش به تیم ملی ملحق شده است.
دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در ۱۲ سال گذشته افتخارات بسیاری از جمله ده‌ها مدال مسابقات جهانی، آسیایی و ملی را برای کشور و استان آذربایجان شرقی به‌خصوص برای مردم قهرمان‌پرور و قدرشناس شهرستان ملکان کسب کرده است.
عضو تیم ملی کشتی آزاد ابتدا جان‌باختن تعدادی از هموطنان در جریان سیل اخیر را تسلیت گفت و توجه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور به موضوع ورزش و حمایت از قهرمانان ورزشی را خوب توصیف و اظهار کرد: انصافاً مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته توجه ویژه به ورزش و قهرمانان ورزشی داشته‌اند و امکانات و سالن‌های ورزشی این دانشگاه در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور قابل ستایش است.
یونس سرمستی، تکریم واقعی دانشجو به‌خصوص نخبگان، ورزشکاران و برخوردهای خوب هیئت‌رئیسه، استادان، کارکنان، امکانات و سالن‌های مناسب ورزشی را از دلایل انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برای تحصیلات کارشناسی و تحصیلات تکمیلی عنوان و به اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان ورزشکار در سراسر کشور نیز توصیه کرد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان را با توجه به داشتن امکانات، فضاهای مناسب و رشته‌های متنوع از جمله رشته‌های مرتبط با تربیت بدنی و علوم ورزشی انتخاب کنند.
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به‌منظور رفاه حال اقشار مختلف مردم به‌خصوص ورزشکاران علاوه بر ارائه تخفیف‌های ویژه تا سقف ۵۰ درصد و تقسیط شهریه، تسهیلات بانکی با کارمزد پایین پرداخت و کلاس‌های درسی را متناسب با شرایط کاری افراد تشکیل می‌دهد و به‌دلیل این شرایط و تسهیلات بود که بنده نیز به‌منظور پرداختن به تمرینات و حضور در مسابقات ملی در این واحد ادامه تحصیل می‌دهم.
عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: هدایت اسلامی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در مدت زمان کم با فعالیت‌های درخور تقدیری که داشته، توانسته در توسعه کمی و کیفی این واحد ازجمله جذب دانشجو قدم‌های خوبی بردارد.
سرمستی در ادامه به برنامه‌های حرفه‌ای خود در سال جاری اشاره کرد و گفت: به‌دلیل عمل جراحی پا مجبور شدم حدود ۹ ماه از تشک کشتی فاصله بگیرم؛ اما ۵ ماهی است که به تمرینات برگشته‌ام و منتظر انتخاب رئیس جدید و کادر فنی فدراسیون کشتی در اردیبهشت‌ سال‌جاری هستم.
وی با بیان اینکه هدف اصلی بنده در سال جاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ است، ابراز  امیدواری کرد که با دعای مردم بتواند افتخارات خوبی برای مردم آذربایجان و ملکان کسب کند.
عضو تیم ملی کشتی آزاد، حواشی ایجادشده علیه خود در فضای مجازی را بی‌تأثیر خواند و گفت: اخیراً عده‌ای به قصد تخریب و با هدف خداحافظی بنده با دنیای کشتی، حواشی‌ای در فضای مجازی ایجاد کرده بودند که هوشیاری و محبت‌های مردم فهیم و قدرشناس موجب شد تأثیری در روحیه بنده نداشته باشد و انگیزه‌ام صدبرابر شد. ان‌شاءالله با تشویق مردمی و تا آخرین نفس به افتخارآفرینی برای ملت ایران اسلامی، آذربایجان و شهرستان ملکان ادامه خواهم داد.
سرمستی در پاسخ به این سوال که اکنون زیر نظر کدام مربی کار می‌کنید؟ گفت:  آقای سیفی مربی بنده مدتی است بنا به دلایلی از کار مربیگری کشتی کناره‌گیری کرده؛ ازاین‌رو ۶ ماه است که مربی ندارم و بدون مربی به تمرینات خود ادامه می‌دهم.
وی، حمایت مسئولان ملکان از خود را ضعیف خواند و متذکر شد: در طول ۱۲ سال گذشته فقط یک‌بار و آن هم از سوی اعضای ورزش‌دوست دوره سوم شورای شهر ملکان حمایت شده‌ام و به غیر از آن حمایتی از مسئولان شهرستان در عمل ندیده‌ام.
عضو تیم ملی کشتی آزاد به وجود استعدادهای خوب ورزشی در ملکان اشاره کرد و از مسئولان این شهرستان خواست نه تنها به کشتی، بلکه به همه رشته‌های ورزشی در این شهرستان توجه داشته باشند.
سرمستی از حمایت‌های روحی و معنوی امام جمعه ملکان، معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا، مالک باشگاه تراکتورسازی و مجموعه رسانه ملی قدردانی کرد و گفت: این عزیزان با قوت قلب و روحیه‌ای که دادند موجب شدند بنده بعد از گذران عمل جراحی به تشک کشتی بازگردم؛ درغیراین‌صورت قصد بازگشت به کشتی را نداشتم.

شعار سال،با باندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398 کدخبر:373870،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
به امید افتخارات بزرگ تیمهای ایرانی در المپیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین