پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
این روزها باید اخبار کاراته کشور را بصورت ساعتی تعقیب نمود. حجم شگفت انگیزی از اخبار زرد و تخیلی که توان پهلو زدن به فیلم های هالیودی و بالیودی را دارند، آنهم نه بدلیل اهمیت یابی ورزش کاراته ، بلکه صرفا بدلیل جهت دهی به انتخابات ریاست فدراسیون ، از دو کانون و فرد خاص ، دستور انتشار می یابند. متاسفانه برخی از رسانه های خوب ورزشی و غیر ورزشی کشور نیز بدون شناخت از جریان پشت پرده این جهت دهی ها، اقدام به بازنشر این اخبار می کنند. برای آخرین بار به پدرخوانده و جریان خاص هشدار می دهیم که به این بی تقوایی ها خاتمه داده و اخلاق و منش پهلوانی پیشه نموده و در انتخاباتی سالم، رقابت کنند. در صورت تداوم جریان تخریب ناسالم، پشت پرده انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برای افکار عمومی و نهادهای نظارتی،لایه برداری و افشا خواهد شد. هشدار داده می شود که راست آزمایی ادعای پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، آسان ولی مسلما پر هزینه است .
شعار سال: این روزها باید اخبار کاراته کشور را بصورت ساعتی تعقیب نمود. حجم شگفت انگیزی از اخبار زرد و تخیلی که توان پهلو زدن به فیلم های هالیودی و بالیودی را دارند، آنهم نه بدلیل حمایت از ورزش کاراته ، بلکه صرفا بدلیل جهت دهی به انتخابات ریاست فدراسیون ، از دو کانون و فرد خاص ، دستور انتشار می یابند. متاسفانه برخی از رسانه های خوب ورزشی و غیر ورزشی کشور نیز بدون شناخت از جریان پشت پرده این جهت دهی ها، اقدام به بازنشر این اخبار می کنند. برای آخرین بار به پدر خوانده و جریان خاص ، هشدار می دهیم که به این بی تقوایی ها خاتمه داده و اخلاق و منش پهلوانی پیشه نموده و در انتخاباتی سالم، رقابت کنند. در صورت تداوم جریان تخریب ناسالم، پشت پرده انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برای افکار عمومی و نهادهای نظارتی،لایه برداری و افشا خواهد شد. هشدار داده می شود که راست آزمایی ادعای پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، آسان ولی مسلما پر هزینه است .

پشت پرده انتخابات ریاست فدراسیون کاراته را بیرون می ریزیم
شایعات از غیر ورزشی بودن یکی از نامزدها شروع شد، نامزدی بنام ژن خوب کاراته نام گذاری شد، انتصابات فامیلی مطرح شد، وعده میلیاردی آقازاده بیان شد، آقای خود برتر بین و ده ها برچسب و نانجیب گری و ...... . معلوم نیست که این بی اخلاقی ها و تخریب ها ، تا به کی و کجا، باید ادامه داشته و تحمل شود. 
آقای پدرخوانده خود خوانده ، جناب آقا جان ، جریان منتسب به فلان مدیر دولتی ، جریان ارزشی خاص که شعبده کردید و در ساعت 25 اسم بیرون می دهید ، .... ، کد دادیم که بدانید که می دانیم و در صورت لزوم و بشکلی اخلاقی و قانونی، افشا هم می کنیم . حداقل پیش خودتان،پاسخگو به چند سوال زیر باشید:
- مگر کاراته جزو رشته های تاکید کننده بر اخلاق پهلوانی، قهرمانی و جوانمردی نیست؟
- مگر از سطح توانمندی خودتان برای یک رقابت سالم ، مطمئن نیستید که تا این حد ، تمایل به تخریب دارید؟
- آیا فکر می کنید، سایرین از توان تخریب متقابل برخوردار نیستند؟
- ..... . 

دوستانه درخواست می کنیم که بگذارید، جریان انتخابات این فدراسیون با سلامت جلو رفته و شاهد تعالی بیشتر فدراسیون و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای جوانان عزیزمان در این رشته ورزشی ، همچنین افزایش افتخار آفرینی های ورزشکاران مان در میدان عمل و ارتقا سطح رضایت آنان باشیم . 
ما چند کد برای راست آزمایی و اثبات اصالت ادعاهایمان می دهیم(شما بخوانید شایعه و برگ زدن). مجددا و بشکلی دوستانه ، درخواست برگزاری رقابت سالم را داریم. اما در صورت تداوم بداخلاقی ها ، نقطه زنی پر قدرت افشاگرانه می کنیم، امیدواریم باعث رنجش هیچ عزیزی فراهم نگردد.
- ماجرای ارتباط تلفنی با دو خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شعار سال و دادن اطلاعات سوخته،جهت دار و گمراه کننده از نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته چه بود؟ آقای مدیر شبه دولتی عزیز ، شناسایی کامل شده اید؟ آیا فکر نکردید که یک خبرنگار وجدان حرفه ای خود را به پیشنهاد شما نمی فروشد؟
- ماجرای تحریک عزیزان خبرنگار ما در دو خبرگزاری سالم این کشور و سه سایت خبری خاص ، چه بود؟ یکی از این عزیزان صادقانه بیان نمود که بعد از بررسی بیشتر جریان انتخابات ، فهمیدند که اطلاعات ارایه شده به وی ، تماما  جهت دار بوده است؟
- ماجرای فشار بر آقای خاص برای جهت دهی به آرای نمایندگان هیات ها چیست؟ الزام به جهت دهی در مقابل نادیده گرفته شدن برخی از اشتباهات گذشته ایشان.
- ماجرای صحبت آقای دولتی که به دنبال حفظ پایگاه در فدراسیون ها است، چیست؟
- مذاکره صورت گرفته بین آقای مدیر دولتی با فلان نامزد دارای سابقه مدیریت در فدراسیون ، حول چه محوری بوده است (محض اطلاع نامزد عزیز مورد نظر عرض می شود که آن اقای مدیر دولتی، با دو نفر دیگر هم مذاکره کرده است)؟
- شایعات فعالیت در ساعت 25 یک نهاد ارزشی در چه خصوص است؟
- .......
عزیزان مطلعی که قدرت کدخوانی دارند،کاملا متوجه سطور بالا شده و به راحتی می توانند، عرایض ما را راست آزمایی کنند. ملاحظه می شود که سطح اطلاعات و بن مایه تحلیلی ما ، آنقدر مستند هست که گوشی را دست بعضی ها، داده باشد.

حضور در انتخابات سالم ، حق هر نامزد صاحب صلاحیتی بوده (صلاحیت توسط مراجع ذی صلاح تائید می شود ، نه سلیقه و نظر شخصی) و باید پذیرفت که فدراسیون کاراته با وضع موجود ، توان بازیابی و بازسازی خود را نخواهد داشت . کاراته هوای تازه می خواهد. 

داستان این تخریب ها و اصرار بر تداوم مدیریت سنتی بر فدراسیون کاراته، انسان را یاد مخالفت بعضی ها با فرمانده جوان سپاه اسلام و ایستادگی پیامبر بر حمایت از آن جوان صاحب صلاحیت ، می اندازد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین