پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۰۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
با وجود آنکه قرار است، انتخابات تعیین ریاست فدراسیون های کاراته،ووشو و جودو تا پایان سال 1397 برگزار شود و با توجه به شفافیت کامل در اعلام لیست نهایی کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو و ووشو،متاسفانه شاهد عدم شفافیت در اعلام لیست نهایی اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته می باشیم. این در حالی است که کمتر یک هفته، به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون ،زمان باقی مانده است.
شعار سال : با وجود آنکه قرار است، انتخابات تعیین ریاست فدراسیون های کاراته،ووشو و جودو تا پایان سال 1397 برگزار شود و با توجه به شفافیت کامل در اعلام لیست نهایی کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو و ووشو،متاسفانه شاهد عدم شفافیت در اعلام لیست نهایی اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته می باشیم. این در حالی است که کمتر یک هفته، به زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون ،زمان باقی مانده است.

در چنین شرایطی ، مسلما بررسی اساسنامه فدراسیون کاراته ، آئین نامه های دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی و امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، جهت دهی های کاملا مشخص و شفافی را ارایه خواهند نمود. با این وجود بنظر می رسد مداخله گری فعال و سریع وزارت ورزش و جوانان و بشکل خاص، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، از ضروریات باشد.


لازم به توضیح است که خوشبختانه در این دوره از انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، شاهد حضور نیروهای جوان ، خوشنام و باانگیزه و همچنین دارای پتانسیل های زیاد برای مدیریت و حمایت از این رشته ورزشی ، می باشیم . 


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
1
یعنی توی این هفته انتخاباته و هنوز لیست نهایی رو اعلام نکردند؟ فکر می کنم تخلف قانونی صورت گرفته باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
جالب بود. کسی هم شکایت نکرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین