پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
بابک تختی فرزند غلامرضا تختی درباره فیلمی که بهرام توکلی درباره زندگی پدرش ساخته است، اظهارنظر کرد.

شعار سال: یک سال بعد از نمایش فیلم «تختی» در جشنواره فجر و ورود این فیلم به شبکه خانگی، بابک تختی فرزند غلامرضا تختی درباره فیلم بهرام توکلی نوشت: «فیلم تختی را دیدم، البته تا آنجا که اشک و اضطراب اجازه می‌داد. چندین بار هم برای دیدن دوباره سراغش رفتم که هنوز موفق نشدم. همسر و پسر از من بردباری کمتری دارند و در این چند روزی که فیلم به دستم رسیده و گاه و بی‌گاه به تماشای تکه تکه های آن می نشینم به بهانه‌ایی سرکی می‌کشند و موقعیت را موشکافانه‌ ارزیابی می‌کنند.

او گفت: فیلم روایت منصفانه‌ایی است براساس واقعیت. تعهد به واقعیت و پرهیز از دروغ در فیلم در دورانی که همه جا غرق در شیادی است برایم بسیار ستودنی‌ست. فیلم بخاطر دقت در وقایع تاریخی می‌تواند مستندی درباره‌ی زندگی تختی باشد اما انباشته از فضاها و صحنه‌های هنرمندانه که مدیون ذهن خلاق کارگردان است.

تماشای این فیلم رنج جانکاهی به همراه داشت که به تحملش می ارزید، و من را به روزگاری برد که دنبال خاطره‌ها و قصه‌ها از مروت و انسانیت کوچه به کوچه می‌گشتم و پای صحبت هر کسی از ورزشکاران تا هم محلی های او می‌نشستم. از ته دل خوشحالم که این فیلم ساخته شد و از تمامی کسانی که نقشی در پدید آمدن آن داشتند تشکر می‌کنم.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 16 بهمن 98، کد مطلب: 960218: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین