پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
استاندار استان گلستان گفت: قوانین بسیاری برای تسهیل ازدواج جوانان وجود دارد که مغفول مانده که نه تنها جوانان، بلکه حتی مسئولین دستگاه‌های اجرایی هم از آن‌ها بی اطلاع هستند.
شعار سال: استاندار گلستان در چهل و هفتمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با موضوع ازدواج و خانواده اظهار کرد: بسیاری از قوانین تسهیل ازدواج جوانان مقفول مانده و نه تنها جوانان بلکه دستگاه‌های اجرایی نیز از آن بی اطلاع هستند.

هادی حق شناس یادآور شد: طبق قانون تسهیل ازدواج جوانان، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در صورت درخواست جوانان حدالامکان سالن‌های خود را به طور رایگان در اختیار جوانان متقاضی جهت برگزاری مراسم ازدواج قرار دهند که عدم اجرا و اطلاع از این قانون و بسیاری از قوانین دیگر باعث شده است ازدواج جوانان با مشکلات بیشتر مواجه شود.

وی تاکید کرد: بایستی این امکانات در یک آیین نامه و طی یک اطلاع رسانی احصا شود و شرایط تسهیلگری بیشتر در بستر قوانین شکل بگیرد.

استاندار گلستان گفت: هر کجا دولت مداخله داشته باشد عوارض آن بیشتر از مزایای آن است لذا بایستی بدون مداخله نتایج مثبت را شاهد باشیم بنابراین بایستی به سراغ مشوق‌ها برویم.

وی با تاکید بر اینکه مکلف کردن دستگاه‌های اجرایی در بستر قانون صورت میگیرد افزود: بایستی راهبرد‌های درست از کانال‌های خودش انجام شود در غیر اینصورت ابتر خواهد ماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کد خبر:۱۰۰۴۸۹۸، تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Czechia
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
الان مسئله جوان ها فقط سالن برای برپایی مراسم ازدواج نیست ها.اشتغال،مسکن ،درآمد مکفی،آموزش فرهنگ خانواده،آموزش زندگی مشترک و ... هم مهم هستند.فقط ازدواج کردن کاری رو درست نمی کنه .نتیجه میشه همین طلاق هایی که گاهی با مخارج میلیاردی مراسم می گیرند و یکسال نشده طلاق می گیرند.خیلی از جوانان ما هنوز فرهنگ زندگی مشترک رو درک نکردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین