پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۷۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
بنظر میرسد تا روز ۱۴خرداد ماه یک حرکت نوسانی کوتاه درجهت افزایش قیمت داشته باشیم که قیمت سکه را در بین محدوده،۷،۷۰۰و۸،۲۰۰جابجا کند، اما بعد از این تاریخ یا حداقل در بیست خرداد به بعد این احتمال وجود دارد که افت در قیمت سکه وطلا بوجود آید همینطور در طلا تلورانس قیمت در محدوده ۵۰تا۱۰۰هزارتومان ایجاد میشود که میتواند طلا را در قیمت‌های ۸۰۰،۰۰۰و۸۵۰،۰۰۰حرکت بدهد.
شعار سال: بنظر میرسد تا روز ۱۴خرداد ماه یک حرکت نوسانی کوتاه درجهت افزایش قیمت داشته باشیم که قیمت سکه را در بین محدوده،۷،۷۰۰و۸،۲۰۰جابجا کند، اما بعد از این تاریخ یا حداقل در بیست خرداد به بعد این احتمال وجود دارد که افت در قیمت سکه وطلا بوجود آید همینطور در طلا تلورانس قیمت در محدوده ۵۰تا۱۰۰هزارتومان ایجاد میشود که میتواند طلا را در قیمت‌های ۸۰۰،۰۰۰و۸۵۰،۰۰۰حرکت بدهد.

درهرحال بعد از این تاریخ انتظار اصلاح بازار سکه و طلا رو داریم افت بوجود اومده احتمال دارد تا ۱۴۵روز نهایت طول بکشد یعنی در اوایل پاییز در ایام عاشورایی. سپس انتظار داریم موج رشدی سکه اتفاق بیوفتد که حداقل میتونه سکه رو یک میلیون دیگر جابجا کند وحتی اعداد۹میلیون رو هم ببیند همینطور برای طلا هم این امکان وجود دارد البته در پاییز این رشد قیمتی ناگهانی نیست بلکه شروع این موج صعودی در این حوالی خواهد بود.

این تحلیل بیشتر با شرایط حال حاکم مطابقت دارد واگر اتفاقات سیاسی و دیگراتفاقات ناخواسته رخ بدهد میتواند تحلیل را متفاوت کند و این زمان‌های گفته شده کوتاه‌تر هم شود.

 

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین