پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت می‌گوید: با گرم شدن هوا تقاضا برای خرید گوشت در بازار کاهش می‌یابد. در حال حاضر شقه بدون دنبه بین ۱۰۰ تا ۱۰۴ هزار تومان است.

شعار سال: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت گوشت نسبت به قبل از ماه رمضان ارزان‌تر شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: وضعیت بازار گوشت در ماه رمضان آرام بود و همین وضعیت نیز همچنان حاکم است. فعلا گوشت به اندازه کافی در بازار وجود دارد و هیچ کمبودی در این رابطه در بازار احساس نمی‌شود.

اصغر ملکی با اشاره به شروع فصل گرما و کاهش تقاضا برای خرید گوشت افزود: فعلا وضعیت بازار در حوزه گوشت بسته است یعنی تقاضایی برای خرید گوشت در بازار مشاهده نمی‌شود. فعلا مردم خریدی برای گوشت ندارند و از طرف دیگر با گرم شدن هوا تقاضا برای خرید گوشت در بازار کاهش می‌یابد.

او اظهار کرد: در حال حاضر شقه بدون دنبه بین ۱۰۰ تا ۱۰۴ هزار تومان است و قیمت گوشت نسبت به قبل از ماه رمضان هیچ تفاوتی پیدا نکرده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تجارت نیوز ، تاریخ انتشار 4 خرداد    99، کد خبر:    451843، www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین